Erik Cíferský

Bakalářská práce

Využití Online marketingu v Multilevel společnosti

Online marketing in Multilevel/Network company
Abstract:
In theoretical part of bachelor thesis is presented history and beginnings of this business model known as multilevel marketing (hereinafter referred to as MLM), its characterics, pros and cons. In next part are presented forms of dishonest businesses in this sector and comparison against legal businesses. In the last part of theoretical thesis we will take a look on online marketing and its various …více
Abstract:
V teoretickej časti bakalárskej práce je predstavená história a vznik obchodného modelu známeho pod názvom multilevel marketing (ďalej ako MLM), jeho charakteristika, výhody a nevýhody. Ďalej sa venuje podvodným štruktúram v danom odvetví a porovnanie voči legálnym modelom. V poslednej časti teoretickej časti sa pozrieme na online marketing a na jeho jednotlivé nástroje, ktoré sú využívané prevažne …více
 
 
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 5. 2019

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 12. 6. 2019
  • Vedoucí: Mgr. Pavel Kotyza
  • Oponent: Ing. Pavel Rosenlacher, PhDr. Martina Švecová, MSc

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní

Vysoká škola finanční a správní

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace