Výchova v rodině a chování žáků prvního stupně základních škol z pohledu pedagogů – Bc. Vendula Dvořáková
Bc. Vendula Dvořáková
Bakalářská práce
Výchova v rodině a chování žáků prvního stupně základních škol z pohledu pedagogů
Family Upbringing and Behavior of Primary School Pupils from the Perspective of Teachers
Anotace:
Bakalářská práce se zaměřuje především na výchovu v rodině a její vliv na chování žáků na prvním stupni základních škol, zejména z pohledu pedagogů. Dále také na to, jaké rizikové faktory v životním stylu žáků pedagogové v dnešní době vnímají, možnost usměrňování výchovy působením pedagogů a to, jaký mají pedagogové pohled na zvyšující se nároky na svou práci i školu. Těmto tématům se práce věnuje …víceAbstract:
The bachelor thesis focuses mainly on family upbringing and its influence on the behavior of pupils at primary school, especially from the perspective of teachers. It also focuses on the risk factors in the lifestyle of pupils perceived by teachers nowadays, the possibility of regulating education through the work of teachers and teachers’ opinions on the increasing demands on their work and school …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 4. 2020
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/qicen/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 17. 6. 2020
- Vedoucí: Mgr. et Mgr. Karel Červenka, Ph.D.
- Oponent: doc. PhDr. Věra Vojtová, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Srovnání výtvarných projektových řad ve volnočasových aktivitách (mladší školní věk, starší školní věk, adolescent)
Ilona Abrahamová -
Vybrané možnosti hudebních aktivit ve školní družině pro mladší školní věk
Daniela VLAŽNÁ -
Vliv cvičení jógy ve školní družině na flexibilitu dětí 1.-3. třídy ( mladší školní věk)
Roberta TÝČOVÁ -
Mladší školní věk - bezpečí ve virtuálním prostoru
Ludvík Panny -
Spojovací výrazy v dětské řeči: mladší školní věk
Adéla Kašparová -
Rozvoj hudebního cítění u dětí (mladší školní věk) pomocí vybraných hudebních aktivit
Alice KOTALÍKOVÁ -
Prevence rizikového chování pro mladší školní věk
David JAKEŠ -
METODIKA INLINE BRUSLENÍ PRO MLADŠÍ ŠKOLNÍ VĚK
Viktor MALÝ