Rozbor image vybrané společnosti – Bc. Lenka Nožičková
Bc. Lenka Nožičková
Diplomová práce
Rozbor image vybrané společnosti
Evaluating the Image of a Selected Company
Anotace:
Tématem diplomové práce je hodnocení image vybrané společnosti. První teoretickou část tvoří rozbor jednotlivých prvků firemní identity, jako je firemní design, kultura, komunikace a produkt. Vymezí se i pojem image, jeho druhy a samotné jeho vytvoření. Druhá část je zaměřena na vybranou společnost, která se zabývá prodejem šperků a módních doplňků. Nejprve bude tato firma představena a následně bude …víceAbstract:
Thesis deals with the evaluation of the image of the selected company. The first part consists of a theoretical analysis of individual elements of corporate identity such as corporate design, culture, communication and product. Defines the concept of the image, its forms and its very creation. The second part focuses on the selected company which sells jewelry and fashion accessories. First, the company …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 7. 2016
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/lmhx7/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 24. 8. 2016
- Vedoucí: Mgr. Michal Tomčík, PhD.
- Oponent: Ing. Vilém Kunz, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Porovnání principů Corporate Governance v rozvinutých ekonomikách a v zemích střední a východní Evropy
Anastasiya Tishchenko -
Corporate Governance - principy řízení a správy akciové společnosti a jejich uplatnění v České republice
Iveta Demianová -
Analýza firemní kultury ve firmě Baťa do roku 1939 a komparace vybraných principů s vybranou firmou
Pavel Gerasis -
Budování corporate identity pomocí nástrojů marketingové komunikace
Klára Pokutová -
Budování corporate identity pomocí nástrojů marketingové komunikace
David Vincenc -
Corporate Identity und interne Betriebskommunikation. Eine Analyse am Beispiel von Ideal Automotive, s.r.o.
Matěj Klinka -
New types of media and its influence on the corporate communication
Pavla Mautvicová -
Corporate Identity konkrétní společnosti
Soňa Smejkalová