Analýza efektivnosti nástrojů personálního marketingu ve ŠKODA AUTO a.s. – Nikola Urbanová
Nikola Urbanová
Bakalářská práce
Analýza efektivnosti nástrojů personálního marketingu ve ŠKODA AUTO a.s.
Analysis of the effectiveness of personal marketing tools in ŠKODA AUTO a.s.
Anotace:
Bakalářská práce je zaměřena na analýzu online a offline marketingových nástrojů. Cílem práce je prostřednictvím analýzy a dotazníkového šetření zjistit a porovnat efektivitu online a offline nástrojů komunikace ve společnosti ŠKODA AUTO. Za pomocí výsledků z dotazníkové šetření jsou navržena optimalizační doporučení. První část práce je věnována teorii, v rámci které jsou vysvětleny základní pojmy …víceAbstract:
This bachelor thesis is focused on analysis of online and offline marketing tools. The aim of the thesis is to analyze and compare the effectiveness of online and offline communication tools in ŠKODA AUTO through analysis and questionnaire survey. Using the results of the questionnaire survey optimization recommendations are proposed. The first part of the thesis is devoted to theory in which basic …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 12. 2017
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Iva Prokopová
- Oponent: Magdaléna Spišiaková, externi
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ŠKODA AUTO a.s., ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s.ŠKODA AUTO a.s.
ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s.Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management obchodu
Práce na příbuzné téma
-
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
HR marketing communication. The Importance of HR marketing for Employer Brand.
Ekaterina Akhmedova -
Communication as load bearing element of marketing communication
Jiří Pivrnec -
The Role of New Media in a Modern Marketing Communication
Roman Sarychev -
The ethical issues in marketing communication
Anastasia Andreeva -
Ethical issues in marketing communication
Karina Khaddad -
Data Mining and Its Effective Utilization in Marketing Communication
Serpil Boyraz -
The role of new media in a modern marketing communication
Petra Nagajdová
Název
Vložil
Vloženo
Práva
Theses 0eg9g0 0eg9g0/3
21. 12. 2017