Rozvoj potenciálu žáků se speciálně vzdělávacími potřebami ve školní družině prostřednictvím edukačních aktivit – Bc. Daniel Antonín Zelinka
Bc. Daniel Antonín Zelinka
Bakalářská práce
Rozvoj potenciálu žáků se speciálně vzdělávacími potřebami ve školní družině prostřednictvím edukačních aktivit
Development of the potential of pupils with special educational needs in the school group through educational activities
Anotace:
Tato bakalářská práce se zaměřuje na rozvoj potenciálu žáků se speciálními vzdělávacími potřebami ve školní družině prostřednictvím edukačních aktivit. Práce využívá kvalitativní výzkumný přístup, kombinující metody zúčastněného pozorování a případových studií. Cílem je pro-zkoumat, jak různé edukační aktivity přispívají k rozvoji žáků se SVP v prostředí školní družiny, a identifikovat faktory ovlivňující …víceAbstract:
This bachelor thesis focuses on the development of the potential of pupils with special educational needs in the school nursery through educational activities. The thesis uses a qualitative research approach, combining participant observation and case study methods. The aim is to explore how different educational activities contribute to the devel-opment of pupils with SEN in the school nursery setting …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 8. 2024
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/we8bz/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 5. 9. 2024
- Vedoucí: Mgr. Pavel Sochor, Ph.D.
- Oponent: doc. PhDr. Věra Vojtová, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
ZELINKA, Daniel Antonín. \textit{Rozvoj potenciálu žáků se speciálně vzdělávacími potřebami ve školní družině prostřednictvím edukačních aktivit}. Online. Bakalářská práce. Brno: Masarykova univerzita, Pedagogická fakulta. 2024. Dostupné z: https://theses.cz/id/0ewlky/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Co s sebou přináší integrace dětí se speciálně vzdělávacími potřebami do hlavního vzdělávacího proudu
Monika Pliešovská -
Vztahy mezi žáky intaktními a žáky se speciálně vzdělávacími potřebami v inkluzivním prostředí
Kateřina Bártová -
Inkluze dětí se speciálně vzdělávacími potřebami do vzdělávacího systému z hlediska teorie rámců
Simona SVÍTKOVÁ -
Aktuální pojetí výuky českého jazyka na 1. stupni základních škol pro žáky se speciálně vzdělávacími potřebami
Tereza ŠVANDOVÁ -
Význam rituálů u vybraných dětí se speciálně vzdělávacími potřebami
Tereza DUBOVÁ -
Zajištění péče o žáky se speciálními vzdělávacími potřebami na základní škole se zaměřením na předmět speciálně pedagogické péče.
Daniela CHMELOVÁ -
Tvořivé schopnosti v kontextu speciálně vzdělávacích potřeb
Iveta MACHOVÁ -
Rozvoj komunikačních dovedností u žáků s poruchami autistického spektra na základní škole speciální
Ilona Křikavová