Mezinárodní nevládní organizace: Využití zřícení budovy Rana Plaza k boji proti fast fashion – Karolína Trejbalová
Karolína Trejbalová
Bakalářská práce
Mezinárodní nevládní organizace: Využití zřícení budovy Rana Plaza k boji proti fast fashion
International non-governmental organizations: The use of the collapse of the Rana Plaza factory in the fight against fast fashion
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá nevládními organizacemi obhajujícími práva pracovníků „fast fashion“. Práce je zaměřena konkrétně na aktivitu organizace Clean Clothes Campaign po zřícení oděvní továrny Rana Plaza. Při zřícení budovy Rana Plaza přišlo o život přes tisíc pracovníků a někteří přeživší, stejně tak i rodiny pozůstalých se potýkají s následky katastrofy dodnes. V práci podléhají analýze …víceAbstract:
This bachelor’s thesis deals with non-governmental organizations defending the rights of “fast fashion” workers. It focuses on the activity of the Clean Clothes Campaign organization after the collapse of the Rana Plaza clothing factory. Over a thousand workers lost their lives in the collapse of the Rana Plaza building. The survivors and the victims’ families are still dealing with the consequences …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 8. 12. 2022
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/88168
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 10. 1. 2023
- Vedoucí: Štěpánka Zemanová
- Oponent: Tomáš Kristek
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/88168
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní studia - diplomacie
Práce na příbuzné téma
-
Propagace nevládní neziskové organizace Člověk v tísni
Štěpánka Vomočilová -
Propagace nevládní neziskové organizace - Nadace Proměny
Aneta Mrhová -
Propagace nevládní neziskové organizace CZ.NIC, z.s.p.o.
Ondřej Písek -
Vliv nevládních organizací na implementaci CSR ve fast fashion
Andrea Röhryová -
Interaction of AMF and vegetable crops
Kampan Rajeshkumar Soni -
Nízkorozpočtová komunikační kampaň
Jiří Vanke -
Vedení účetnictví podle zákona o volbě prezidenta republiky pro volební kampaň v letech 2017 / 2018 a jeho srovnání s pravidly pro kampaň z let 2012 /2013 a s pravidly ostatních středoevropských zemí
Pavel Galuška -
Marketingová kampaň pro neziskovou organizaci za využití influencer marketingu
Kateřina Jeništová