Měření a řízení zákaznické zkušenosti s cestovními kancelářemi – Romana MAXOVÁ
Romana MAXOVÁ
Diplomová práce
Měření a řízení zákaznické zkušenosti s cestovními kancelářemi
Measurement and management of the customer experience with travel agencies
Anotace:
Tato práce je zaměřena na analýzu spokojenosti v oblasti cestovního ruchu a jejího vlivu na výkonnost podniku. Cílem práce je porovnat výsledky hodnocení zákazníků a odborné poroty. V první části je popsán cestovní ruchu jako průmyslové odvětví a možnosti měření zákaznické zkušenosti. Následně je proveden průzkum trhu cestovního ruchu. Vyhodnocení spokojenosti zákazníků je spočítáno především pomocí …víceAbstract:
This thesis is focused on saticsfestion analysis in the area of tourism and its influence on business performance. The aim is to compare the results of the customer reviews and reviews of the professional jury. The first part describes tourism as branch of industry and the possibility of measuring the customer experience. Than there is surveyed the tourism market. Evaluation of customer satisfaction …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 11. 2016
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Olga Faltejsková
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
MAXOVÁ, Romana. \textit{Měření a řízení zákaznické zkušenosti s cestovními kancelářemi}. Online. Diplomová práce. Ústí nad Labem: Univerzita Jana Evangelisty Purkyně v Ústí nad Labem, Fakulta sociálně ekonomická. 2016. Dostupné z: https://theses.cz/id/0f8lc9/.
Jak správně citovat práci
MAXOVÁ, Romana. Měření a řízení zákaznické zkušenosti s cestovními kancelářemi. Ústí nad Labem, 2016. diplomová práce (Ing.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomickáUNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM
Fakulta sociálně ekonomickáMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Finanční management
Práce na příbuzné téma
-
Spokojenost zákazníka v odvětví služeb
Veronika Masná -
Zákaznická spokojenost v online nakupování
Rosalie Ovesná -
Spokojenost zákazníka vybraného podniku
Regina Dervišoska -
Postoj zákazníků a zákaznická spokojenost s luxusními hotely ve Vietnamu
Thi Nga Vo -
Spokojenost zákazníků po remodelingu prodejny maloobchodního řetězce Albert Česká republika, s.r.o.
Kristýna Špačková -
Spokojenost zákazníků vybraného podniku
Jan Noháč -
Spokojenost klientů s nabídkou restaurace Pod Věží
Tereza Smužová -
Venkovský cestovní ruch a jeho význam pro současný cestovní ruch
Nikola Chadrabová