Digitální marketing pro zákazníky z SME segmentu – Bc. Jakub Škápík
Bc. Jakub Škápík
Diplomová práce
Digitální marketing pro zákazníky z SME segmentu
Digital marketing for customers from SME segment
Anotace:
Diplomová práce je zaměřena na analýzu a návrh na zefektivnění digitálních marketingových kanálů vybrané platební instituce, která se zabývá zahraničním platebním stykem pro firmy. Hlavní myšlenkou práce je zjistit, zda má smysl, aby tato firma využívala digitální marketingové kanály k akvizici nových klientů a zda takto získaní klienti mohou mít pro společnost větší hodnotu než zákazníci, kteří byli …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2022
Identifikátor:
http://evskp.uhk.cz/eM7125
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 27. 5. 2022
- Vedoucí: Ing. Václav Zubr, Ph.D.
- Oponent: prof. Ing. Hana Mohelská, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 3. 6. 2022 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Hradec KrálovéUniverzita Hradec Králové
Fakulta informatiky a managementuMagisterský studijní program / obor:
Informační management / Informační management
Práce na příbuzné téma
-
Nástroje digitálního marketingu a Google Analytics
Kristýna Gottwaldová -
Optimalizace reportingu výkonnostních kampaní z Google Ads pomocí nástroje Google Data Studio
Mário Polák -
Analysis of Google Analytics usage in a particular business
Vladimir Badashkhanov -
Analýza reklamních systémů Google Ads a Sklik
Eliška Sedláčková
Název
Vložil
Vloženo
Práva
Složky
Soubory
Kohout, J.
4. 6. 2022
Kohout, J.
4. 6. 2022