Veronika Žurmanová

Bakalářská práce

Analýza propagace České republiky jako atraktivní turistické destinace

Analysis of promotion of the Czech Republic as an attractive tourism destination
Anotace:
Bakalářská práce se věnuje problematice propagace České republiky jakožto destinace cestovního ruchu a zaměřuje se na vybrané marketingové aktivity České centrály cestovního ruchu - CzechTourism. První část práce v obecné rovině vymezuje marketing destinace a přibližuje činnosti národních turistických organizací. Druhá část charakterizuje příjezdový cestovní ruch České republiky a seznamuje s potenciálem …více
Abstract:
The bachelor's thesis deals with the promotion of the Czech Republic as a tourism destination and focuses on selected marketing activities of the Czech national tourism organization - CzechTourism. The first part of the thesis defines the destination marketing in general and clarifies activities of national tourism organizations. The second part defines the incoming tourism of the Czech Republic and …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 1. 2012

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 30. 5. 2012
  • Vedoucí: Martin Vaško
  • Oponent: Bohumír Štědroň

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/30852