Analýza propagace České republiky jako atraktivní turistické destinace – Veronika Žurmanová
Veronika Žurmanová
Bachelor's thesis
Analýza propagace České republiky jako atraktivní turistické destinace
Analysis of promotion of the Czech Republic as an attractive tourism destination
Abstract:
Bakalářská práce se věnuje problematice propagace České republiky jakožto destinace cestovního ruchu a zaměřuje se na vybrané marketingové aktivity České centrály cestovního ruchu - CzechTourism. První část práce v obecné rovině vymezuje marketing destinace a přibližuje činnosti národních turistických organizací. Druhá část charakterizuje příjezdový cestovní ruch České republiky a seznamuje s potenciálem …moreAbstract:
The bachelor's thesis deals with the promotion of the Czech Republic as a tourism destination and focuses on selected marketing activities of the Czech national tourism organization - CzechTourism. The first part of the thesis defines the destination marketing in general and clarifies activities of national tourism organizations. The second part defines the incoming tourism of the Czech Republic and …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 24. 1. 2012
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/30852
Thesis defence
- Date of defence: 30. 5. 2012
- Supervisor: Martin Vaško
- Reader: Bohumír Štědroň
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/30852
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / field:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Cestovní ruch a regionální rozvoj
Theses on a related topic
-
Defining and Evaluating a Health and Well-being Destination in the Czech Republic
Natalia Bychkova -
How Vietnamese people manage their businesses in the Czech Republic
Quynh Anh Dang -
The project of improving brand strategy of the Czech Republic as a tourist destination
Arsen Samvel Jomardyan -
The Czech Republic as a Holiday Destination in the British and American Press: A Linguistic Analysis
Tereza Špačková -
Branding turistické destinace - Česká republika - v průběhu času
Jitka Podzemská -
Čečenská republika jako potenciální turistická destinace pro českou klientelu
Natalie Kurucová -
Konkurenceschopnost destinace Česká republika z pohledu destinačních společností (DMO)
Markéta Vlasáková -
Konkurenceschopnost destinace Česká republika z pohledu vybrané cílové skupiny
Nikola Fenyková