Komunikace greenwashingu v kosmetickém průmyslu – Kateřina Nedvědová
Kateřina Nedvědová
Bakalářská práce
Komunikace greenwashingu v kosmetickém průmyslu
The communication of greenwashing in the cosmetics industry
Anotace:
Téma této bakalářské práce je komunikace greenwashingu v kosmetickém průmyslu. V posledních letech se objevil trend komunikace ekologických témat, na který reaguje většina odvětví, včetně kosmetického průmyslu. S ním ovšem přišla i stinná stránka v podobě greenwashingu. Společnosti se tváří zodpovědně, ale realita je odlišná. Tato skutečnost vede k řadě negativních dopadů, od ničení životního prostředí …víceAbstract:
The topic of this bachelor‘s thesis is the communication of greenwashing in the cosmetics industry. In recent years, there has been a trend of communication on environmental issues, to which most industries, including the cosmetics industry, are responding. But with this came the dark side in the form of greenwashing. Companies present themselfes as responsible, but the reality is different. This fact …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 8. 5. 2022
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/86348
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 16. 6. 2022
- Vedoucí: Stanislav Horný
- Oponent: Tereza Zichová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/86348
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Aplikovaná informatika / Multimédia v ekonomické praxi
Práce na příbuzné téma
-
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
HR marketing communication. The Importance of HR marketing for Employer Brand.
Ekaterina Akhmedova -
Communication as load bearing element of marketing communication
Jiří Pivrnec -
The Role of New Media in a Modern Marketing Communication
Roman Sarychev -
The ethical issues in marketing communication
Anastasia Andreeva -
Ethical issues in marketing communication
Karina Khaddad -
Data Mining and Its Effective Utilization in Marketing Communication
Serpil Boyraz -
The role of new media in a modern marketing communication
Petra Nagajdová