Impact of social media on businesses in Ghana – Ing. Seth-Junior Sekyere Baako
Ing. Seth-Junior Sekyere Baako
Master's thesis
Impact of social media on businesses in Ghana
Impact of social media on businesses in Ghana
Anotácia:
Studie zkoumala dopad sociálních médií na malé a střední podniky (MSP) v Takoradi a Cape Coast v Ghaně. K analýze odpovědí byla použita deskriptivní analýza. Výsledky ukázaly, že sociální média hrají významnou roli v marketingových aktivitách malých a středních podniků v Takoradi a Cape Coast, přičemž nejoblíbenějšími platformami jsou Instagram a Facebook. Míra zapojení je nejčastěji používaným ukazatelem …viacAbstract:
The study explored the impact of social media on small and medium-sized enterprises (SMEs) in Takoradi and Cape Coast, Ghana. Descriptive analysis was used to analyse the responses. The results showed that social media plays a significant role in the marketing activities of SMEs in Takoradi and Cape Coast, with Instagram and Facebook being the most popular platforms. Engagement rates are the most commonly …viac
Jazyk práce: English
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 5. 2023
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/f2zot/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 22. 6. 2023
- Vedúci: Ing. Renata Čuhlová, Ph.D.
- Oponent: Ph.D. Prateek Kalia
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasaryk University
Faculty of Economics and AdministrationMaster programme / odbor:
Business Management / Business Management
Práce na příbuzné téma
-
Social media as a part of PR for small and medium businesses: how to survive and succeed
Anna Isakova -
Social Network and its marketing potential for Small and Medium Enterprise
Dmytro Husiev -
Social Networks and its marketing potential for Small and Medium Enterprises (SME).
Darya Ussatova -
Competitiveness of small and medium sized enterprises in China
Xie Xie -
Social Networks and its marketing potential for Small and Medium enterprises (SME)
Maksudhon Hamidov -
Social Network and its marketing potential for Small and Medium Enterprises
Jan Syrinek -
Social Networks and its marketing potential for Small and Medium Enterprises
Tomáš Cimburek -
Social Networks and its marketing potential for Small and Medium Enterprises
Ondřej Hanulík