Nářeční prvky ve výukové komunikaci učitelů – Anna POLÁCHOVÁ
Anna POLÁCHOVÁ
Bakalářská práce
Nářeční prvky ve výukové komunikaci učitelů
Dialect elements in teacher's educational communication
Anotace:
Práce se zaměřuje na analýzu nářečních prvků ve výukové komunikaci učitelů. Skládá se ze dvou hlavních částí: teoretické a praktické. Teoretická část zkoumá komunikační nároky na učitele a charakteristiku nářečí používaných na Karvinsku. Důraz je kladen na identifikaci nářečních rysů a jejich vliv na výukovou interakci. Praktická část obsahuje průzkum výukové komunikace učitelů, který je založen na …víceAbstract:
The work focuses on the analysis of dialectal elements in teachers' teaching communication. It consists of two main parts: theoretical and practical. The theoretical part examines the communication demands on teachers and the characteristics of the dialects used in Karvina. Emphasis is placed on the identification of dialectal features and their influence on teaching interaction. The practical part …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 4. 2024
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 7. 5. 2024
- Vedoucí: Mgr. Pavlína Kuldanová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
POLÁCHOVÁ, Anna. Nářeční prvky ve výukové komunikaci učitelů. Ostrava, 2024. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Pedagogická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Český jazyk se zaměřením na vzdělávání / Český jazyk - Matematika (se zaměřením na vzdělávání, pro ZŠ)
Práce na příbuzné téma
-
Genderové rozdíly ve verbální komunikaci u učitelů-mužů a učitelek-žen na brněnském gymnáziu
Magdalena Pařízková -
Pohled žáků a studentů s koktavostí na komunikaci ve vzdělávacím systému
Petra LÍPOVÁ -
Komunikace učitelů a rodičů žáků na střední škole se zaměřením na třídní schůzky
Kateřina Šoustarová -
Lidskost v komunikaci učitele se žáky na 1. stupni základní školy
Anežka Husáková -
Já-sdělení a jeho dopad na komunikaci
Vít Sapák -
Střídání mluvčích v online výuce angličtiny při zaměření mluvčích na význam a komunikaci
Ludmila Špačková -
Neverbální komunikace učitele při výuce na základní škole
Martina Benová -
Připravenost učitelů 1. stupně základních škol na komunikaci s různými typy rodin žáků
Alena MESÁROŠOVÁ