Ing. Lenka Krbová

Diplomová práce

Strategie a její metody při uvádění nového produktu na trh

Strategy and its methods in the operation of new product on the market
Anotace:
Abstrakt Diplomová práce je zaměřena na postižení možných problémů, které provázejí uvedení nového výrobku na trh. V teoretickometodologické části je důraz položen na postižení obecných zákonitostí při hodnocení významu, místa a poslání jednotlivých prvků systému, které se uplatňují v procesu realizace projektu, přípravy, výroby a ověření zkušebních vzorků, následného uvedení nového výrobku na trh …více
Abstract:
The diploma thesis focuses on the description of all the possible problems which are connected with new product implementation. The theoretic-methodological part focuses on the description of general rules which are applicable for the system elements’ meaning, location and function evaluation that are relevant for the new project realization process, preparation, production and trial samples testing …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 5. 2008

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 14. 6. 2008
  • Vedoucí: Ing. Miroslav Hezina
  • Oponent: Mgr. Jiří Zděnovec

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní