Strategie a její metody při uvádění nového produktu na trh – Ing. Lenka Krbová
Ing. Lenka Krbová
Diplomová práce
Strategie a její metody při uvádění nového produktu na trh
Strategy and its methods in the operation of new product on the market
Anotace:
Abstrakt Diplomová práce je zaměřena na postižení možných problémů, které provázejí uvedení nového výrobku na trh. V teoretickometodologické části je důraz položen na postižení obecných zákonitostí při hodnocení významu, místa a poslání jednotlivých prvků systému, které se uplatňují v procesu realizace projektu, přípravy, výroby a ověření zkušebních vzorků, následného uvedení nového výrobku na trh …víceAbstract:
The diploma thesis focuses on the description of all the possible problems which are connected with new product implementation. The theoretic-methodological part focuses on the description of general rules which are applicable for the system elements’ meaning, location and function evaluation that are relevant for the new project realization process, preparation, production and trial samples testing …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 5. 2008
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/o7wan/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 14. 6. 2008
- Vedoucí: Ing. Miroslav Hezina
- Oponent: Mgr. Jiří Zděnovec
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Řízení podniku a podnikové finance
Práce na příbuzné téma
-
Konkurenceschopnost na cílovém trhu
Barbora Volšičková -
Competitive regional development strategies in modern economy
Dina Murieva -
Strategické řízení lidských zdrojů jako předpoklad konkurenceschopnosti podniku
Zuzana Čeháková -
Lidské zdroje v podniku jako faktor konkurenceschopnosti
Lenka Kohoutová -
Kvalita lidských zdrojů a konkurenceschopnost firmy
Jan Kureš -
MARKETING STRATEGY FOR THE LAUNCH OF A NEW PRODUCT IN THE CZECH MARKET FOR A STARTUP COMPANY
Darshan Nicolas Teji Singh Mejia -
Application of the Marketing Analysis Tools for Launch New Product to the Chocolate Market.
Martin Tomáš -
Economic analysis of new product lines of company Intersnack
Radek Zach