Identifikace potřeb, požadavků a očekávání zákazníků a jejich souvislost s řízením vztahů se zákazníky – Bc. Nhu Quynh Nguyenová
Bc. Nhu Quynh Nguyenová
Bachelor's thesis
Identifikace potřeb, požadavků a očekávání zákazníků a jejich souvislost s řízením vztahů se zákazníky
The identification of customer’s needs, requirements and expectations for customer relationship management
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá problematikou identifikace potřeb, přání a očekávání zákazníka a propojeností s řízením vztahů se zákazníky. Práce má dva cíle. Prvním cílem je posouzení spokojenosti zákazníků vybraného hotelu s celkovým ubytováním a nabídkou služeb. Druhým cílem je vytvoření návrhů a doporučení ke zvýšení celkové spokojenosti zákazníků. V rámci bakalářské práce je provedeno vlastní dotazníkové …moreAbstract:
The bachelor thesis is dealing with a topic of identification of needs, requierements and expectations of customers and its connection to a customer relationship management. The thesis have two objectives. The first objective is of the thesis is to examine the chosen hotel’s customers satisfaction with overal accommodation and provided services. The second objective of the thesis is suggesting possible …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 15. 4. 2019
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/ydutd/
Thesis defence
- Date of defence: 6. 6. 2019
- Supervisor: Ing. Miloslav Šašek
- Reader: PhDr. Tereza Vacínová, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
NGUYENOVÁ, Nhu Quynh. \textit{Identifikace potřeb, požadavků a očekávání zákazníků a jejich souvislost s~řízením vztahů se zákazníky}. Online. Bachelor's thesis. Praha: University of Finance and Administration. 2019. Available from: https://theses.cz/id/0g4y0m/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Řízení vztahu se zákazníky v malém a středním podnikání
Adéla Langerová -
Návrh informační podpory pro procesy řízení vztahu se zákazníkem
Samuel Trstenský -
Návrh informační podpory pro procesy řízení vztahu se zákazníkem
Max Vagner -
Řízení vztahů se zákazníky ve vybraném podnikatelském subjektu v oblasti maloobchodu se sportovními potřebami
Daniel Baumruk -
Strategie vytváření vztahu se zákazníkem a jeho upevňování
Valeriya Sementsova -
Řízení vztahů se zákazníky ve vybraném podnikatelském subjektu v oblasti maloobchodu se sportovními potřebami
Daniel Brych -
Řízení vztahů se zákazníky ve vybraném podnikatelském subjektu v oblasti maloobchodu se sportovními potřebami
Jan Herink -
Řízení vztahu se zákazníky v oblasti realitních služeb
Michaela Kratochvilová