Projekt Hamet II jako diagnostický nástroj profesní přípravy žáků s lehkým mentálním postižením – Bc. Petra Hubálková
Bc. Petra Hubálková
Diplomová práce
Projekt Hamet II jako diagnostický nástroj profesní přípravy žáků s lehkým mentálním postižením
Hamet project as a diagnostic tool training of students with mild mental disabilities
Anotace:
Diplomová práce je koncipována ve čtyřech kapitolách. První, druhá a třetí kapitola je věnována charakteristice mentálního postižení, především lehkého mentálního postižení, psychickým zvláštnostem osobnosti jedince s LMP v období dospívání, vzdělávání žáků s mentálním postižením, systému škol, základní škole praktické a základní škole speciální. Velká část je zaměřena na profesní přípravu žáků s LMP …víceAbstract:
Thesis is conceived in four chapters. First, second and third chapters are focused on the characteristic of mental disability, especially to mild mental disability, psychical peculiarities of personage with MMD in the period of pubescence, education of pupils with mental disability, system of schools, practical primary school and special primary school. Large part is focused on professional preparation …víceKlíčová slova
Lehké mentální postižení osobnost jedince s LMP období dospívání psychické zvláštnosti jedince s LMP základní škola praktická základní škola speciální profesní příprava profesní diagnostika kariérové poradenství Hamet 2 Mild mental disability personage of individual with MMD period of pubescence psychical peculiarity of individual with MMD practical primary school special primary school professional preparation professional diagnosis career counseling
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 4. 2013
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/s62d9/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 14. 5. 2013
- Vedoucí: PhDr. Mgr. Soňa Chaloupková, Ph.D.
- Oponent: PhDr. Dagmar Přinosilová, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Analýza kvality života jedince s hydronefrózou a meningomyelokélou
Veronika Hrabčíková -
A Clockwork Orange: How the Manipulation of an Individual Can Help with the Manipulation of the Society
Anna DUFKOVÁ -
The need of bridging the ELT gap between Pre-school and Primary school education
Markéta Hulánová -
Spolupráce mateřské a základní školy aneb Trochu jiná cesta do školy. Co-operation of nursery school and primary school or Another way how to get to school.
Michaela MAŠATOVÁ -
Professional preparation of conference interpreters
Zuzana KOPECKÁ -
Profesní kompetence a osobnostní předpoklady pedagoga na základní škole speciální v Pardubickém kraji
Radka Laštovičková -
Diferenciace přípravy předškoláka se SVP na nástup do běžné základní školy a do speciální základní školy
Petra Millerová -
Podpůrná opatření u žáků s mentálním postižením v základní škole a v základní škole speciální
Lucie PŠENICOVÁ