Lenka Luxová
Bakalářská práce
Marketingová komunikace ŠKODA Muzea
Marketing communication of ŠKODA Museum
Anotace:
Hlavním cílem bakalářské práce je analyzovat marketingovou komunikaci ŠKODA Muzea a popsat jeho jednotlivé komunikační nástroje.V teoretické části je vysvětlena kultura jako celek, činnost muzeí a role návštěvníka pro kulturní organizace. Dále je popsáno fungování marketingové komunikace v prostředí kultury, konkrétně muzeí. Práce se též zaměřuje na marketingový výzkum a jeho využití pro kulturní organizace …víceAbstract:
The main aim of the bachelor thesis is to analyze marketing communication of ŠKODA Museum and describe its particular communication tools.The theoretical part is focused on culture as a whole, an activity of museums and a visitor role for culture organizations. Further, there is an explenation of operating of marketing communication in a culture environment, specifically in museums. In the thesis I …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 12. 2016
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Hana Jahodová, CSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ŠKODA AUTO a.s., ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s.ŠKODA AUTO a.s.
ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s.Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management obchodu
Práce na příbuzné téma
-
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
HR marketing communication. The Importance of HR marketing for Employer Brand.
Ekaterina Akhmedova -
Communication as load bearing element of marketing communication
Jiří Pivrnec -
The Role of New Media in a Modern Marketing Communication
Roman Sarychev -
The ethical issues in marketing communication
Anastasia Andreeva -
Ethical issues in marketing communication
Karina Khaddad -
Data Mining and Its Effective Utilization in Marketing Communication
Serpil Boyraz -
The role of new media in a modern marketing communication
Petra Nagajdová
Název
Vložil
Vloženo
Práva