Tourist satisfaction and loyalty to the destination in the context of a perspective source market. – Ing. Lyaysan Mavlikaeva
Ing. Lyaysan Mavlikaeva
Disertační práce
Tourist satisfaction and loyalty to the destination in the context of a perspective source market.
Tourist satisfaction and loyalty to the destination in the context of a perspective source market.
Anotace:
Hlavním cílem dizertace je specifikace faktorů spokojenosti turistů, které význam-ně ovlivňují loajalitu návštěvníka vybrané destinace. Výzkum byl realizován na ruských turistech, kteří jsou chápani jako perspektivní zdrojový trh pro příjezdový cestovní ruch České republiky. Byl navržen model loajality návštěvníka k destinaci a vysloveny hypotézy o vztazích mezi faktory spokojenosti a loajalitou k …víceAbstract:
The primary objective of this research is to determine the important satisfaction factors which are significantly affect destination loyalty. Research was carried out on Russian tourists who are perceived to be one of the important sources for the Czech incoming tourism. A model of destination loyalty was proposed and hypoth-eses about relationships between satisfaction factors and destination loyalty …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 9. 2018
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. Ing. Kateřina Ryglová, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
MAVLIKAEVA, Lyaysan. \textit{Tourist satisfaction and loyalty to the destination in the context of a perspective source market.}. Online. Disertační práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakulta. 2018. Dostupné z: https://theses.cz/id/0gy25t/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendelova univerzita v Brně
Provozně ekonomická fakultaDoktorský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Řízení a ekonomika podniku
Práce na příbuzné téma
-
Role státu při podpoře cestovního ruchu v České republice
Michaela Burešová -
Loajalita návštěvníka k destinaci
Lucie Plchotová -
Loajalita návštěvníka k horské destinaci
Karolína Czyžová -
Loajalita k destinaci
Šárka Vlachová -
Loajalita návštěvníka k destinaci
Mariana Bražinová -
Vplyv imagu destinácie na lojalitu návštevníka k destinácii
Andrea Králiková -
Loajalita návštěvníka turistické destinace
Anna Šuhajová -
Faktory, které zvyšují loajalitu turistů k ekoturistice, mírný účinek prosociálního chování a vliv sociálních médií
Duc Sinh Hoang