Petr MIKEŠ

Bachelor's thesis

Nové trendy marketingové komunikace a jejich uplatnění ve firmě AGD PRINT, s. r. o.

New trends in marketing communication and their application in the company AGD PRINT Ltd.
Abstract:
Tato bakalářská práce se zabývá analýzou užívaných nástrojů marketingové komunikace ve společnosti AGD PRINT, s. r. o. a následným návrhem nových a moderních nástrojů, které zvýší efektivnost komunikace se zákazníky v prostředí B2B a B2C. Práce je rozdělena do dvou částí. Teoretická část je zaměřena na studium literárních zdrojů v oblasti marketingové komunikace a jejich nových trendů. Praktická část …more
Abstract:
This bachelor thesis deals with the analysis of marketing communication tools used in the company AGD PRINT Ltd. and subsequent proposal of new and advanced tools that increase the effectiveness of communication with customer in the B2B and B2C environments. The work is divided into two parts. The theoretical part focuses on the study of literary sources in the area of marketing communications and …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 26. 4. 2013
Accessible from:: 26. 4. 2013

Thesis defence

  • Supervisor: Mgr. Irena Pančošková

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

MIKEŠ, Petr. Nové trendy marketingové komunikace a jejich uplatnění ve firmě AGD PRINT, s. r. o.. Zlín, 2013. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Full text of thesis

Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 26.4.2013

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou od 26. 4. 2013 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe