Nové trendy marketingové komunikace a jejich uplatnění ve firmě AGD PRINT, s. r. o. – Petr MIKEŠ
Petr MIKEŠ
Bachelor's thesis
Nové trendy marketingové komunikace a jejich uplatnění ve firmě AGD PRINT, s. r. o.
New trends in marketing communication and their application in the company AGD PRINT Ltd.
Anotácia:
Tato bakalářská práce se zabývá analýzou užívaných nástrojů marketingové komunikace ve společnosti AGD PRINT, s. r. o. a následným návrhem nových a moderních nástrojů, které zvýší efektivnost komunikace se zákazníky v prostředí B2B a B2C. Práce je rozdělena do dvou částí. Teoretická část je zaměřena na studium literárních zdrojů v oblasti marketingové komunikace a jejich nových trendů. Praktická část …viacAbstract:
This bachelor thesis deals with the analysis of marketing communication tools used in the company AGD PRINT Ltd. and subsequent proposal of new and advanced tools that increase the effectiveness of communication with customer in the B2B and B2C environments. The work is divided into two parts. The theoretical part focuses on the study of literary sources in the area of marketing communications and …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2013
Zverejniť od: 26. 4. 2013
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Mgr. Irena Pančošková
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
MIKEŠ, Petr. \textit{Nové trendy marketingové komunikace a jejich uplatnění ve firmě AGD PRINT, s. r. o.}. Online. Bakalárska práca. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Faculty of Management and Economics. 2013. Dostupné z: https://theses.cz/id/0hetj2/.
Jak správně citovat práci
MIKEŠ, Petr. Nové trendy marketingové komunikace a jejich uplatnění ve firmě AGD PRINT, s. r. o.. Zlín, 2013. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 26.4.2013
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 26. 4. 2013 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Management and EconomicsBachelor programme / odbor:
Economics and Management / Marketing
Práce na příbuzné téma
-
Návrh na zefektivnění marketingové komunikace realitní kanceláře
David Srb -
Edukační marketing v kontextu moderní marketingové komunikace
Ladislava Knihová -
Psychologické aspekty marketingové komunikace uplatňované v marketingové strategii Jazykové školy EUFRAT s.r.o.
Helena Vrátníková -
Digitální marketing: případová studie užití digitálních technologií v marketingu vybrané firmy
Kateřina Fantová -
Youtube as a marketing tool in relationship marketing
Eliška Jahodová -
Exploring the Effectiveness of Social Media Marketing on Enhancing Brand Awareness for Mayalukas Marketing Agency
Maria Laura Elvir Ramirez -
How has digital marketing evolved during COVID-19 pandemic as a result of a sedentary consumer? With a focus on marketing communication strategy.
Fabiana Carrasco Cueto -
Digitální marketing na sociálních sítích a jeho vliv na spotřebitelské chování generace Z
Vilém Kopal