Profesní příběhy asistentů pedagoga – Bc. Šárka RUBÍČKOVÁ
Bc. Šárka RUBÍČKOVÁ
Diplomová práce
Profesní příběhy asistentů pedagoga
Vocational stories of the teaching asisstants
Anotace:
Diplomová práce charakteru kvalitativního výzkumného šetření byla navrhnuta za cílem přiblížení se profesi asistenta pedagoga v mateřských školách. Teoretická východiska tvoří sumarizaci základních pojmů v oblasti inkluzivního vzdělávání a dále témat, která se profese asistenta pedagoga v praxi dotýkají. Empirická část práce je založena na kvalitativní analýze, v rámci které, byly použity polostrukturované …víceAbstract:
Diploma thesis which of qualitative research survey was designed with the aim of approaching the profession of teaching assistant in kindergartens. Theoretical background is a summary of basic concepts in the field of inclusive education and topics that affect the profession of teaching assistant in practice. The empirical part of the work is based on a qualitative analysis, in which semi-structured …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 4. 2022
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Eva Urbanovská, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
RUBÍČKOVÁ, Šárka. Profesní příběhy asistentů pedagoga. Olomouc, 2022. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Předškolní pedagogika / Předškolní pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Postoje studentů speciální pedagogiky z hlediska implicitní a explicitní kognice: k oboru speciální pedagogiky, žákům se speciálními vzdělávacími potřebami a k získaným kompetencím k vykonávání budoucí profese
Kateřina Maříková -
Individuální vzdělávací plán žáka integrovaného pro speciální vzdělávací potřeby
Jana Novotná -
Speciální vzdělávací potřeby v dopravní pedagogice
Otakar Konsbul -
Speciální vzdělávací potřeby žáků se zrakovým postižením
Dana Bílková -
Speciální vzdělávací potřeby žáků se zrakovým postižením
Dana Bílková -
Speciální vzdělávací potřeby žáků s ADHD na 1. stupni základních škol
Lucie Masná -
Individuální vzdělávací plán žáka integrovaného pro speciální vzdělávací potřeby
Simona Mračková -
Asistent pedagoga v předškolním vzdělávání
Lucie Němečková
Název
Vložil
Vloženo
Práva
Složky
Soubory
MARKLOVÁ, E.
21. 4. 2022