Výtvarná výchova jako prostor pro práci se žákovskými stereotypy – Martina ŠKOPOVÁ
Martina ŠKOPOVÁ
Master's thesis
Výtvarná výchova jako prostor pro práci se žákovskými stereotypy
Art Education as a space to work with pupils' stereotypes
Abstract:
Ve své diplomové práci se snažím o propojení výtvarné výchovy a oblasti sociologie. Výtvarnou výchovu vnímám jako téměř neomezený prostor, v němž je možné studenty seznámit s jinými obory tvořivou cestou. V tomto projektu je seznamuji s důležitými tématy stereotypů a subkultur. Skrze ně učím studenty vážit si různorodosti ve společnosti a chápat ji jako zdroj inspirace. Vytvořila jsem čtyři různá zadání …moreAbstract:
I am trying to connect art education and sociology field in my diploma thesis. Art education is perceived by me as almost unlimited space in which students can be introduced to other fields in creative way. I present them important subjects of stereotypes and subcultures. Through them I teach students to respect the heterogenity in society and understand it as a source of inspiration. I created four …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 16. 3. 2016
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Supervisor: Mgr. Miloš Makovský
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
ŠKOPOVÁ, Martina. \textit{Výtvarná výchova jako prostor pro práci se žákovskými stereotypy}. Online. Master's thesis. Ústí nad Labem: University of Jan Evangelista Purkyně in Ústí nad Labem, Faculty of Education. 2016. Available from: https://theses.cz/id/0hlgr1/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
ŠKOPOVÁ, Martina. Výtvarná výchova jako prostor pro práci se žákovskými stereotypy. Ústí nad Labem, 2016. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Pedagogická fakulta
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Pedagogická fakultaJAN EVANGELISTA PURKYNĚ UNIVERSITY IN ÚSTÍ NAD LABEM
Faculty of EducationMaster programme / field:
Secondary School Teacher Education / VES SN
Theses on a related topic
-
Pojem identita ve vizuální komunikaci Ve své práci se chci zaměřit na vztah pojmu identita a vizuální komunikace. Cílem je zkoumat a pojmenovat postupy, kterými se vizuální komunikace "vyrovnává s identitou" v kontextu aktuálních procesů a změn ve společnosti a poukázat na souvislosti s proměnou oboru samotného. Chci se zaměřit na silné vizuální a korporátní identity spojené s určitými hnutími a fenomény a na konkrétních příkladech popsat tyto tendence. Identita nahlížená z různých úhlů, identita jako vizuální komunikační kód, jako message, produkt, ale čím dál více jako dialog a role designéra coby aktivní a přímo zodpovědné složky podílející se na celém procesu. Získané informace a zkušenosti bych chtěla představit ve formě výstavního projektu a publikovat je. Následně pak chci vytvořit prakticky zaměřený přednáškový blok pro studenty vizuální komunikace.
Michaela LABUDOVÁ -
Etnické složení obyvatelstva SSSR: Sovětská identita versus etnická identita
Yevgeniya Boychenko -
Identita v pohybu - Proměna osobní identity jedince na základě absolvování dlouhodobého studijního zahraničního programu
Veronika Ozdincová -
BRST symetrie a Wardova identita v QED s 't Hooftovou-Veltmanovou kalibrací
Martina Bártová -
Proměny vizuální identity Divadla Husa na provázku mezi lety 1993–2013 aneb vizuální identita jako součást estetické výchovy
Kristýna Hriadelová -
Hudba a identita: Spôsob utvárania identity medzi nasledovníkmi Žiarislava
Michal Puchovský -
Profesní identita učitelů Montessori škol
Miroslav Jurčík -
Identita, komunikace a sociální sítě
Jan Rigó