Návrh a optimalizace PPC kampaní pro Exit Room Zlín v programech Sklik a Google Ads – Bc. Michal Kolesár
Bc. Michal Kolesár
Master's thesis
Návrh a optimalizace PPC kampaní pro Exit Room Zlín v programech Sklik a Google Ads
Design and Optimization of PPC Campaigns for Exit Room Zlín in Programs Sklik and Google Ads
Abstract:
Diplomová práce se zaměřuje na projekt online marketingové komunikace společnosti Exit Room Zlín. V rámci teoretické práce je řešena podstata online marketingové komunikace, její specifika a nástroje, které se při ní využívají včetně toho, co umožňují. Práce se zaměřu-je konkrétně na internetový marketing ve vyhledávačích pro vybranou společnost. V Analytické části je charakterizován samotný podnik …moreAbstract:
The master thesis is focusing on the project of online marketing communication in the company Exit Room Zlín. The theoretical part of the thesis deals with the core of online marketing communication and with its specifics and tools, that are used in, including the allowed facts. The work is focused specifically on the internet marketing in search engines for the selected company. The analytical part …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 17. 6. 2020
Thesis defence
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
KOLESÁR, Michal. \textit{Návrh a optimalizace PPC kampaní pro Exit Room Zlín v programech Sklik a Google Ads}. Online. Master's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Management and Economics. 2020. Available from: https://theses.cz/id/0hnfts/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
Kolesár, Michal. Návrh a optimalizace PPC kampaní pro Exit Room Zlín v programech Sklik a Google Ads. Zlín, 2020. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Management and EconomicsMaster programme / field:
Economics and Management / Management and Marketing
Theses on a related topic
-
Online marketingová komunikace největších drogistických řetězců v České republice
Hana Kunešová -
Online marketingová komunikace vybrané firmy
Vanesa Kubenková -
Online marketingová komunikace ve vybrané firmě
Petr Podhorný -
Online marketingová komunikace vybraného e-shopu
Anna Podstawková -
Online marketingová komunikace společnosti FATIMA Dance a Fitness
Spěvák Spěvák -
Online marketingová komunikace restaurace
Šárka Bartošková -
Online marketingová komunikace vybrané společnosti
Lucie Miková -
Online marketingová komunikace neziskové organizace Colliery SRDCEM
Aneta Pindurová