Aneta Hradecká

Bachelor's thesis

Firemní kultura společnosti Hewlett-Packard

Corporate culture of Hewlett-Packard
Abstract:
Má bakalářská práce se zabývá firemní kulturou společnosti Hewlett-Packard. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část a skládá se z pěti hlavních kapitol. Cílem práce je vysvětlit po teoretické stránce, co firemní kultura znamená a seznámit čtenáře s firemní kulturou společnosti HP. Zároveň je mým cílem určit typ firemní kultury této společnosti dle modelových přístupů R. Marra a stanovit …more
Abstract:
This thesis deals with the corporate culture of the company Hewlett-Packard. The thesis is divided into theoretical and practical parts and consists of five main chapters. The ami is to explain what the corporate culture is and acquaint the reader with a corporate culture of HP. My aim is also to determinate the type of corporate culture of this company according to R. Marr and establish a typology …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 11. 10. 2012

Thesis defence

  • Date of defence: 21. 5. 2013
  • Supervisor: Františka Müllerová
  • Reader: Jana Figallová

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/35288

Vysoká škola ekonomická v Praze

Bachelor programme / field:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod