Aneta Hradecká
Bachelor's thesis
Firemní kultura společnosti Hewlett-Packard
Corporate culture of Hewlett-Packard
Abstract:
Má bakalářská práce se zabývá firemní kulturou společnosti Hewlett-Packard. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část a skládá se z pěti hlavních kapitol. Cílem práce je vysvětlit po teoretické stránce, co firemní kultura znamená a seznámit čtenáře s firemní kulturou společnosti HP. Zároveň je mým cílem určit typ firemní kultury této společnosti dle modelových přístupů R. Marra a stanovit …moreAbstract:
This thesis deals with the corporate culture of the company Hewlett-Packard. The thesis is divided into theoretical and practical parts and consists of five main chapters. The ami is to explain what the corporate culture is and acquaint the reader with a corporate culture of HP. My aim is also to determinate the type of corporate culture of this company according to R. Marr and establish a typology …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 11. 10. 2012
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/35288
Thesis defence
- Date of defence: 21. 5. 2013
- Supervisor: Františka Müllerová
- Reader: Jana Figallová
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/35288
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / field:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Theses on a related topic
-
COVID-19's Effect on Corporate Culture
Gerardo Ruben Lafebre -
Proposal for the development of corporate culture at Logoprint
Volodymyr Ushno -
Safeguarding Corporate Culture in the Hybrid Workplace
Ilya Novokhatskiy -
How SAP Incorporates Inclusivity in their Corporate Culture
Preethika Prasanthan -
Budování corporate identity vybraného podniku pomocí nástrojů IMK
Ekaterina Ovchenkova -
Corporate design jako integrální součást firemní kultury
Kateřina Skalická -
Budování corporate identity pomocí nástrojů marketingové komunikace
Klára Pokutová -
Corporate design jako integrální součást firemní kultury
Markéta Kubíková