Komunikační kompetence žáků 1. stupně základní školy – Bc. Gabriela Přidalová
Bc. Gabriela Přidalová
Master's thesis
Komunikační kompetence žáků 1. stupně základní školy
Pupils Interactive Skills at Primary Schools
Anotácia:
Anotace PŘIDALOVÁ, Gabriela: Narušená komunikační schopnost žáků I.stupně základní školy. Diplomová práce. Brno: Masarykova univerzita Vedoucí práce:PhDr. Ilona Bytešníková, Ph.D. Ve své diplomové práci se zmiňuji o komunikaci žáků mladšího školního věku. Význam řeči nespočívá nejen v tom, že rozvíjí myšlení a působí na celkový rozvoj osobnosti, ale je i důležitým prostředkem mezilidské komunikace …viacAbstract:
Synopsis PŘIDALOVÁ, Gabriela: Disrupted communication ability of first grade Elementary School students Thesis: Brno: Masaryk University Project leader: PhDr. Ilona Bytešníková, Ph.D. I focus on the communication of pupils of early Elementary School age group in my thesis. The significance of speech does not lie only in development of creative thinking and development of personality, but is also an …viacKľúčové slová
Klíčová slova logoped logopedický asistent klinický logoped logopedická intervence narušená komunikační schopnost logopedická prevence specifické poruchy učení dyslexie dysgrafie dysortografie dyskalkulie koktavost rámcový vzdělávací program psychomotorický vývoj osobnostní vývoj verbální komunikace nonverbální komunikace pedagogická komunikace speciální pedagogika školní zralost školní připravenost hrubá a jemná motorika Logopedic logopedic assistant clinical logopedic logopedic intervention disrupted communication ability logopedic prevention specific learning disorder dyslexia dysgraphia dysortographia dyscalculia stuttering general educational program psychomotor development personality development verbal communication non-verbal communication educational communication special pedagogy school matureness school preparedness rough and smooth motor skills
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 9. 2009
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/pcqs9/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 2. 9. 2009
- Vedúci: doc. PhDr. Ilona Bytešníková, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasaryk University
Faculty of EducationMaster programme / odbor:
Special Education / Special Education for Teachers
Práce na příbuzné téma
-
Jemná a hrubá motorika u dětí z lesních a běžných mateřských škol ve Středočeském kraji.
Lucie Pažoutová -
Porovnání úrovně hrubé a jemné motoriky u dětí v předškolním věku z běžné a lesní mateřské školy
Karolína RŮŽIČKOVÁ -
Smyslová a rozumová výchova u žáků se středně těžkou a těžkou mentální retardací při výchovně vzdělávacím procesu v počítačové učebně a ve třídě
Jana Čalová -
Postoj pedagogů k aktivitám pro rozvoj komunikačních dovedností dětí předškolního a mladšího školního věku uvedených v publikaci Helping Children to Improve their Communication Skills,Therapeutic Activities for Teachers, Parents and Therapists
Barbora Škubalová -
Rámcový vzdělávací program a tvorba školního vzdělávacího programu
Alena Štěpánová -
Rámcový vzdělávací program, Školní vzdělávací program a výuka informatiky na střední škole
Michaela MADAJOVÁ -
Environmentální výukový program „Hospodářská zvířata – nedílná součást našeho života“ pro žáky 4. a 5. ročníku základní školy
Monika Střítežská -
Mistr Rajhradského oltáře - edukační program pro estetickou výchovu na střední škole
Michaela Gerichová