Analýza a doporučení pro komunikaci značky kliniky estetické medicíny – Anna Barborová
Anna Barborová
Bakalářská práce
Analýza a doporučení pro komunikaci značky kliniky estetické medicíny
Analysis and recommendations for brand communication of aesthetic medicine clinic
Anotace:
Bakalářská práce mapuje nastavování komunikační strategie kliniky estetické medicíny Bradeis Clinic by Lucie Kalinová. Hlavními cíli práce byly analýza současné komunikace značky a návrh doporučení pro nastavení strategie budoucí komunikace a budování značky. Komunikace značky se nacházela ve špatném stavu - byl identifikován neucelený vizuální styl napříč všemi výstupy a chaotické nasazování obsahu …víceAbstract:
This bachelor's thesis maps the communication strategy of an aesthetic medicine clinic, the Bradeis Clinic. The primary objectives of the work were to analyze the brand's current communication and propose recommendations for a future communication strategy to build up the brand. Brand communication was in bad shape – the visual style was identified as incoherent despite numerous appearances and chaotic …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 9. 2019
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/78806
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 28. 1. 2020
- Vedoucí: Filip Truhlář
- Oponent: Jakub Novák
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
BARBOROVÁ, Anna. \textit{Analýza a doporučení pro komunikaci značky kliniky estetické medicíny} [online].
Praha, 2019 [cit. 2021-01-19]. Dostupné z: <https://theses.cz/id/0i71ri/>.
Bakalářská práce.
Vysoká škola ekonomická v Praze.
Vedoucí práce Filip Truhlář.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/78806
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Aplikovaná informatika / Multimédia v ekonomické praxi
Práce na příbuzné téma
-
New types of media and its influence on the corporate communication
Mariam Pilpani -
Analýza online komunikace vybrané značky
Andrea NÁDVORNÍKOVÁ -
Marketingová komunikace značky na sociálních sítích
Dominika Morawiecová -
Marketingová komunikace společnosti Volkswagen v období Diesel Gate
Arina Brevnova -
Hodnocení interní komunikace firmy AUTOZITKA s.r.o.
Lukáš Zítka -
Marketingová komunikace při budování značky zaměstnavatele
Artur Galstyan -
Marketingové komunikace zvolené značky
Jiří Herinek -
Moderating role of brand attachment in brand crisis - case of Volkswagen brand crisis
Anastasiia Nasanovich