El hashtag y su uso en la comunicación actual – Petronela MIHALČATINOVÁ
Petronela MIHALČATINOVÁ
Bachelor's thesis
El hashtag y su uso en la comunicación actual
Hashtag and its Use in the Current Communication
Abstract:
The following bachelor's thesis deals with the use of the # symbol as a form of labeling different contents on social media, and thus the creation of a modern trend called a hashtag. People use these terms because of different reasons and have different intentions with it. This thesis tries to clarify the meaning of communication, it also approaches the term ?social media? and focuses on the history …moreAbstract:
Následující bakalářská práce se zabývá používáním symbolu # jako formu označování různých obsahů na sociálních sítích, a tak i vytváření novodobého trendu zvaného hashtag. Lidé používají tyhle označení z různých důvodů a mají různé úmysly. Tato práce se snaží objasnit význam komunikace a přibližuje termín ?sociální sítě?, také se však zaměřuje na historii zmiňovaného znaku a používání hashtagu na těchto …more
Language used: Spanish
Date on which the thesis was submitted / produced: 18. 5. 2021
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Supervisor: Mgr. Petr Šlechta
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
MIHALČATINOVÁ, Petronela. El hashtag y su uso en la comunicación actual. Ostrava, 2021. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Filozofická fakulta
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Filozofická fakultaUniversity of Ostrava
Faculty of ArtsBachelor programme / field:
Philology / Spanish for Business
Theses on a related topic
-
Online sociální sítě jako prostředek komunikace tiskových mluvčích organizací integrovaného záchranného systému
Barbora Ficbauerová -
Marketingová komunikace destinací cestovního ruchu v prostředí sociální sítě Instagram
Klára Nosková -
Sociální sítě jako prostředek online komunikace obcí
Pamela Lia Magalová -
Identita, komunikace a sociální sítě
Jan Rigó -
Sociální sítě jako trendový nástroj digitální komunikace
Michaela Lukešová -
Marketingová komunikace mobilních operátorů v České republice s důrazem na využití sociální sítě LinkedIn
Tereza Štětinová -
Marketingová komunikace vysoké školy na sociální síti
Karla Foltisová -
Analýza komunikace České televize a BBC na online sociálních sítích
Adéla Válková