Bc. Aneta Ženíšková

Diplomová práce

Východiska pro marketingovou kampaň a návrh komunikačního mixu

Basis for Marketing Campaign and Design of Communication Mix
Anotace:
Diplomová práce se zabývá východisky pro marketingovou kampaň a návrhem komunikačního mixu konkrétního produktu firmy Tiskárny Hořovice spol. s r.o. Tato firma nedisponuje žádným marketingovým oddělením, tudíž veškeré aktivity, které firma provádí, provádí intuitivně. Cílem práce je návrh parametrů a strategií marketingového mixu firmy Tiskárny Hořovice spol. s r.o., který bude definován v rámci produktové …více
Abstract:
The diploma thesis deals with Basis for Marketing Campaign and Design of Communication mix of the concrete product of the company Tiskárny Hořovice spol. s r.o. This company does not have any marketing department, therefore it performs all activities performed by the company intuitively. The aim of the thesis is to design parameters and strategies of marketing mix of Tiskárny Hořovice spol. s r.o. …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2019

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 3. 6. 2019
  • Vedoucí: doc. Ing. Milan Kašík, CSc.
  • Oponent: Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní

Vysoká škola finanční a správní

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace