Bc. Aneta Ženíšková

Master's thesis

Východiska pro marketingovou kampaň a návrh komunikačního mixu

Basis for Marketing Campaign and Design of Communication Mix
Abstract:
Diplomová práce se zabývá východisky pro marketingovou kampaň a návrhem komunikačního mixu konkrétního produktu firmy Tiskárny Hořovice spol. s r.o. Tato firma nedisponuje žádným marketingovým oddělením, tudíž veškeré aktivity, které firma provádí, provádí intuitivně. Cílem práce je návrh parametrů a strategií marketingového mixu firmy Tiskárny Hořovice spol. s r.o., který bude definován v rámci produktové …more
Abstract:
The diploma thesis deals with Basis for Marketing Campaign and Design of Communication mix of the concrete product of the company Tiskárny Hořovice spol. s r.o. This company does not have any marketing department, therefore it performs all activities performed by the company intuitively. The aim of the thesis is to design parameters and strategies of marketing mix of Tiskárny Hořovice spol. s r.o. …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 26. 4. 2019

Thesis defence

  • Date of defence: 3. 6. 2019
  • Supervisor: doc. Ing. Milan Kašík, CSc.
  • Reader: Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní