Východiska pro marketingovou kampaň a návrh komunikačního mixu – Bc. Aneta Ženíšková
Bc. Aneta Ženíšková
Diplomová práce
Východiska pro marketingovou kampaň a návrh komunikačního mixu
Basis for Marketing Campaign and Design of Communication Mix
Anotace:
Diplomová práce se zabývá východisky pro marketingovou kampaň a návrhem komunikačního mixu konkrétního produktu firmy Tiskárny Hořovice spol. s r.o. Tato firma nedisponuje žádným marketingovým oddělením, tudíž veškeré aktivity, které firma provádí, provádí intuitivně. Cílem práce je návrh parametrů a strategií marketingového mixu firmy Tiskárny Hořovice spol. s r.o., který bude definován v rámci produktové …víceAbstract:
The diploma thesis deals with Basis for Marketing Campaign and Design of Communication mix of the concrete product of the company Tiskárny Hořovice spol. s r.o. This company does not have any marketing department, therefore it performs all activities performed by the company intuitively. The aim of the thesis is to design parameters and strategies of marketing mix of Tiskárny Hořovice spol. s r.o. …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2019
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/e7ylc/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 3. 6. 2019
- Vedoucí: doc. Ing. Milan Kašík, CSc.
- Oponent: Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Analýza marketingové strategie konkrétního podniku
Graclík Graclík -
Implementace marketingové strategie pod vlivem COVID-19
Rapáč Rapáč -
Návrh marketingové strategie
Lucie Žaludková -
Evaluace dosavadní marketingové strategie a vyhodnocení jejího souladu s marketingovým plánem výrobní společnosti POEX Velké Meziříčí, a.s.
Luboš Caninec -
Návrh marketingové strategie pro vybranou společnost
Jan Morvic -
Marketingové strategie Elona Muska
Dvořák Dvořák -
Návrh marketingové strategie jógového studia
Zuzana Kroužková -
Návrh marketingové strategie firmy
Karolína Brůnová