Ing. Irena Košťálková

Diplomová práce

Řízení vztahů se zákazníky ve společnosti ALBA Hořovice s.r.o.

Customers Relations Management in Company ALBA Hořovice Ltd.
Anotace:
Hlavním cílem diplomové práce je seznámit se teoreticky s metodami práce se zákazníkem. V současné době každý podnik bere zákazníky jako zdroj své existence, proto své vztahy se zákazníky se snaží více či méně úspěšně řídit. Je nutné si uvědomit, že touto problematikou se musí zabývat všechna oddělení podniku, ale impuls k inovaci a budování by měl přicházet z manažerského týmu. Podklad k tomu by měl …více
Abstract:
The dissertation attempts to illuminate the theoretical methods for dealing with customers. In order to maintain positive customer service, each company must know how to deal with customers must build up and take care about their customer services. That should be the interest of all company, especially of management. It is important to keep in mind that customers are the main resource of a company …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 10. 2008

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 18. 6. 2009
  • Vedoucí: Ing. Miloslav Vaňák
  • Oponent: PhDr. Karel Eliáš, CSc.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní