Řízení vztahů se zákazníky ve společnosti ALBA Hořovice s.r.o. – Ing. Irena Košťálková
Ing. Irena Košťálková
Diplomová práce
Řízení vztahů se zákazníky ve společnosti ALBA Hořovice s.r.o.
Customers Relations Management in Company ALBA Hořovice Ltd.
Anotace:
Hlavním cílem diplomové práce je seznámit se teoreticky s metodami práce se zákazníkem. V současné době každý podnik bere zákazníky jako zdroj své existence, proto své vztahy se zákazníky se snaží více či méně úspěšně řídit. Je nutné si uvědomit, že touto problematikou se musí zabývat všechna oddělení podniku, ale impuls k inovaci a budování by měl přicházet z manažerského týmu. Podklad k tomu by měl …víceAbstract:
The dissertation attempts to illuminate the theoretical methods for dealing with customers. In order to maintain positive customer service, each company must know how to deal with customers must build up and take care about their customer services. That should be the interest of all company, especially of management. It is important to keep in mind that customers are the main resource of a company …víceKlíčová slova
Obchod Trade Trh Market Průzkum trhu Market research Marketing Marketing Management Management Zákazník Customer obchodní smlouva Business contract řízení vztahů se zákazníky Customer Relationship zboží a služby Goods and services spokojenost zákazníka Cusomer´s satisfaction marketingové strategie Marketing strategies soutěživost Competitiveness konkurence Competiton informační služby Information services podnik Enterprice podpora prodeje Salas promotion
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 10. 2008
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/tvycs/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 18. 6. 2009
- Vedoucí: Ing. Miloslav Vaňák
- Oponent: PhDr. Karel Eliáš, CSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Řízení podniku a podnikové finance
Práce na příbuzné téma
-
Řízení vztahu se zákazníky v malém a středním podnikání
Adéla Langerová -
Návrh informační podpory pro procesy řízení vztahu se zákazníkem
Max Vagner -
Návrh informační podpory pro procesy řízení vztahu se zákazníkem
Samuel Trstenský -
Řízení vztahů se zákazníky ve vybraném podnikatelském subjektu v oblasti maloobchodu se sportovními potřebami
Daniel Baumruk -
Strategie vytváření vztahu se zákazníkem a jeho upevňování
Valeriya Sementsova -
Řízení vztahů se zákazníky ve vybraném podnikatelském subjektu v oblasti maloobchodu se sportovními potřebami
Daniel Brych -
Řízení vztahů se zákazníky ve vybraném podnikatelském subjektu v oblasti maloobchodu se sportovními potřebami
Jan Herink -
Řízení vztahu se zákazníky v oblasti realitních služeb
Michaela Kratochvilová