Manipulativní praktiky TV Barrandov a TV Nova – Ondřej Vaněk
Ondřej Vaněk
Bakalářská práce
Manipulativní praktiky TV Barrandov a TV Nova
Manipulation techniques used by the TV Barrandov and TV Nova
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá marketingem a propagací festivalu Colours of Ostrava se zaměřením na sponzoring a image tohoto festivalu. V teoretické části jsou rozebrány klí-čové pojmy, jako je marketing kulturních akcí, sponzoring a image. V praktické části je představen festival Colours of Ostrava. Stěžejní částí praktické části je vyhodnocení dotaz-níkového šetření, zaměřeného na image a sponzoring …víceAbstract:
This bachelor thesis deals with marketing and promotion of music festival Colours of Ost-rava with focus on sponsoring and image of this festival. The theoretical part is about key concepts like cultural event marketing, sponsoring and image. In practical part, there is presented the festival Colours of Ostrava. The main part of this thesis is evaluation of ques-tionnaire survey which was focused on …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2019
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Vaněk, Ondřej. Manipulativní praktiky TV Barrandov a TV Nova. Zlín, 2019. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíBakalářský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Analýza ekonomických dopadů eventu Colours of Ostrava na rozvoj cestovního ruchu v regionu
Veronika Vlčková -
Komparace marketingu festivalu Colours of Ostrava a Lucerna Music Bar
Václav Vágner -
Vnímání CSR aktivit a jejich komunikaci festivalu Colours of Ostrava
Lucie Blahetková -
Hodnotící adjektiva v propagačních textech na webových stránkách Colours of Ostrava
Martin TROPEK -
Marketingové komunikace festivalu Colours of Ostrava
Aneta Pospíšilová -
Dramaturgická analýza festivalu Colours of Ostrava v letech 2002-2014
Zuzana VAIDOVÁ -
Marketing a propagace festivalu Colours of Ostrava
Ondřej Vaněk -
Analýza marketingových aktivit hudebního festivalu Colours of Ostrava
Denisa Findejsová