Ondřej Vaněk

Bakalářská práce

Manipulativní praktiky TV Barrandov a TV Nova

Manipulation techniques used by the TV Barrandov and TV Nova
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá marketingem a propagací festivalu Colours of Ostrava se zaměřením na sponzoring a image tohoto festivalu. V teoretické části jsou rozebrány klí-čové pojmy, jako je marketing kulturních akcí, sponzoring a image. V praktické části je představen festival Colours of Ostrava. Stěžejní částí praktické části je vyhodnocení dotaz-níkového šetření, zaměřeného na image a sponzoring …více
Abstract:
This bachelor thesis deals with marketing and promotion of music festival Colours of Ost-rava with focus on sponsoring and image of this festival. The theoretical part is about key concepts like cultural event marketing, sponsoring and image. In practical part, there is presented the festival Colours of Ostrava. The main part of this thesis is evaluation of ques-tionnaire survey which was focused on …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2019

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Mgr. Michal Stránský, PhD.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Vaněk, Ondřej. Manipulativní praktiky TV Barrandov a TV Nova. Zlín, 2019. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe