Marketingový plán módní společnosti – Vendula Müllerová
Vendula Müllerová
Bachelor's thesis
Marketingový plán módní společnosti
Marketing plan for a fashion company
Anotácia:
Záměrem této bakalářské práce je vypracování marketingového plánu pro módní společnost Freshlabels s.r.o. Práce je rozdělena do dvou částí, teoretická část poskytne základ pro část praktickou. Budou zde popsány analýzy a metody, které budou aplikovány v praktické části. Jedná se o metody situační analýzy, která zkoumá prostředí, ve kterém se společnost pohybuje. Vnější vlivy působící na tuto společnost …viacAbstract:
The intention of this bachelor thesis is to develop a marketing plan for the fashion company Freshlabels Ltd. The thesis is divided into two parts, the theoretical part will provide the basis for the practical part. It will describe the analysis, methods that will be applied in the practical part. These are situational analysis methods, which examines the environment in which the company operates. …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 5. 2023
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/90052
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 31. 5. 2023
- Vedúci: Jitka Černá
- Oponent: Zdeňka Kučerová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/90052
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme:
Arts Management
Práce na příbuzné téma
-
Marketing environment analysis in chosen hotel
Valeriya Nasypova -
Marketingový koncept firmy
Katarína Chovancová -
Marketingový plán barber shopu
Marek Vystavěl -
Marketingový plán
Andrea Vilhanová -
Marketingový plán ekologockého diáře Plan(t)er
Kateřina Uhlířová -
Business plan to establish a new coffee bar within the concept of social and environmental responsibility
Valeriya Shatskikh -
Management Plan obce Holašovice
Lucie Horčicová -
Marketingový komunikační mix vybraného pivovaru.
Martina Lachmanová