Vybrané formy komunikácie k zvýšeniu efektivity práce s klientom – Bc. Michaela Haramiová
Bc. Michaela Haramiová
Bakalářská práce
Vybrané formy komunikácie k zvýšeniu efektivity práce s klientom
Selected forms of communication to increase work effectiveness with client
Abstract:
BSc thesis topic is selected form of communication to increase efficiency of work with clients. The work is divided into four chapters. The first chapter focuses on the essence of communication, communication process and communications. The second chapter deals with the modern means of communication to increase efficiency of work with clients. The third chapter is characterized by active CRM system …víceAbstract:
Témou bakalárskej práce sú Vybrané formy komunikácie pre zvýšenie efektivity práce s klientom. Práca je rozdelená do štyroch kapitol. Prvá kapitola je zameraná na podstatu komunikácie, komunikačného procesu a druhom komunikácie. Druhá kapitola pojednáva o moderných komunikačných prostriedkov pre zvýšenie efektivity práce s klientom. V tretej kapitole je charakterizovaný aktívny CRM systém pre riadenie …více
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 8. 6. 2009
Identifikátor:
https://is.ambis.cz/th/ftib0/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 11. 6. 2009
- Vedoucí: Ing. Miroslav Križan
- Oponent: Ing. Denis Čabaj
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS, Bankovní institut vysoká škola SKVysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS
Bankovní institut vysoká škola SKBakalářský studijní program / obor:
Bankovnictví / Bankovní management
Práce na příbuzné téma
-
Riadenie vzťahov so zákazníkom – súčasť marketingu vo vybranej inštitúci
Lívia Tomášková -
Riadenie vzťahov so zákazníkmi v praxi
Martin Schwantzer -
Vybrané aspekty bankového marketingu v podmienkach SR - Riadenie vzťahov so zákazníkmi
Dominika Galliková -
Riadenie vzťahov so zákazníkmi vo vybranej banke
Tomáš Michálek -
Moderné riadenie vzťahov so zákazníkom ako cesta prosperity spoločnosti
Marianna Morvaiová -
Riadenie vzťahov so zákazníkom vo finančnej spoločnosti
Miloš Gramblička -
Riadenie vzťahov so zákazníkmi (CRM) vo finančnej inštitúcií
Štefan Giertl -
Systém riadenia vzťahov so zákazníkmi nebankových subjektov v podmienkach SR
Beata Šarkanová