Riadenie vzťahov so zákazníkmi vo vybranej banke – Tomáš Michálek
Tomáš Michálek
Bakalářská práce
Riadenie vzťahov so zákazníkmi vo vybranej banke
Customer relationship management in a selected bank
Abstract:
This bachelor’s thesis is dealing with the control of the customers in the UniCredit Bank, Czech Republic, a.s., which is the strongest and the most efficient bank in Middle and Eastern Europe. This work is divided into 3 parts, teoretic, analytic and proposal. First chapter is focused on the characteristic of the relation marketing, especially on the participants, values and the procedure of taking …víceAbstract:
Bakalárska práca sa zaoberá riadením vzťahov so zákazníkmi v spoločnosti UniCredit Bank Czech Republic, a.s., ktorá je najsilnejšia a najvýkonnejšia banka v strednej a východnej Európe. Táto práca má tri časti, teoretickú, analytickú a návrhovú. Prvá kapitola je zameraná na charakteristiku vzťahového marketingu, pričom je kladený dôraz na jej účastníkov, hodnoty a samotný proces riadenia vzťahov. V …více
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 5. 2012
Identifikátor:
https://is.bivs.cz/th/j2v1y/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 27. 6. 2012
- Vedoucí: doc. Ing. Pavel Ceniga, PhD.
- Oponent: Ing. Eva Poliačiková, PhD.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
MICHÁLEK, Tomáš. \textit{Riadenie vzťahov so zákazníkmi vo vybranej banke} [online].
Praha, 2012 [cit. 2021-03-02]. Dostupné z: <https://theses.cz/id/1rin83/>.
Bakalářská práce.
AMBIS vysoká škola, a.s., Bankovní institut vysoká škola SK.
Vedoucí práce doc. Ing. Pavel Ceniga, PhD..
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS, Bankovní institut vysoká škola SKVysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS
Bankovní institut vysoká škola SKBakalářský studijní program / obor:
Bankovnictví / Bankovní management
Práce na příbuzné téma
-
Zhodnocení využití Customer Relationship Managementu obchodní společnosti
Miloslav Fiala -
Customer Relationship as a Key for Modern Marketing Companies
Knoel Sotomayor -
Customer Relationship Management: Der Weg zur optimalen Kundenbeziehung
Jan Šrůtek -
Současná situace na trhu s Customer Relationship Management systémy: analýza a potenciál CRM systémů pro živnostníky v České republice
Ondřej Popelka -
Projekt zavedení prvků customer relationship management do společnosti Dary kraje
Jakub Louda -
The impact of Customer Relationship Management on Marketing Performance
Aymen Alsanhani -
CRM (Customer Relationship Management) jako konkurenční výhoda organizace.
Ondřej Kubáček -
Successful customer relationship management in a chosen small firm
Katarína Krausková