Analýza nikdy nepřehrané hudby na streamovací platformě Spotify z hlediska hudebních žánrů – Bc. Eva Klimendová
Bc. Eva Klimendová
Bachelor's thesis
Analýza nikdy nepřehrané hudby na streamovací platformě Spotify z hlediska hudebních žánrů
Analysis of never-played music on the Spotify streaming platform in terms of music genres
Anotácia:
Bakalářská práce na téma Analýza nikdy nepřehrané hudby na streamovací platformě Spotify z hlediska hudebních žánrů se věnuje souboru nahrávek získaných prostřednictvím webové stránky Forgotify a jeho následné analýze. Cílem práce je popsat, jaké žánry se nachází ve vzorku nikdy nepřehrané hudby, a jaké je jejich zastoupení v tomto souboru. Na základě teoretických poznatků a statistik preferencí hudebních …viacAbstract:
The bachelor thesis on the topic of Analysis of Never-Played Music on the Spotify Streaming Platform in Terms of Music Genres deals with a set of recordings obtained through the Forgotify website and its subsequent analysis. The aim of the thesis is to describe what genres are found in the sample of never-played music and what is their representation in this collection. On the basis of theoretical …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 12. 2023
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/ikh52/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 29. 1. 2024
- Vedúci: Mgr. Anna Minjaríková
- Oponent: Mgr. Filip Johánek
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasaryk University
Faculty of ArtsBachelor programme / odbor:
Theory of Interactive Media / Theory of Interactive Media
Práce na příbuzné téma
-
Hudební streamovací služby v roli hrozby pro budoucí vývoj rádií v České republice
Veronika Vávrová -
Marketingová strategie hudební streamovací služby Apple Music
Tereza Pluhařová -
Zhodnocení potenciálu českého trhu pro vstup nové hudební streamovací služby
Martin Luňáček -
Marketingová a komunikační strategie pro streamovací službu Spotify
Radim Petlach -
Vliv on-demand streamovacích služeb na hudební průmysl a pirátství
Lukáš Puška -
My jsme hudba a hudba jsme my: Jak může zasahovat život onlife do našich identit, případová studie služby Spotify
Barbora Jurašková -
Spotify library management & data retrieval with user-defined metadata
Ondřej Michálek -
Spotify model: případová studie Česká spořitelna, a.s.
Jan Němec