Jan Gavenda

Bachelor's thesis

Využití principů péče o zákazníka ve firmě Baťa, a.s. do roku 1945 ve vybrané firmě

Utilization The Principles Baťa a.s. Care By Customer Up To 1945 In The Selected Company
Anotácia:
Cílem bakalářské práce je využití principů péče o zákazníky ve vybrané firmě, která je porovnána s využitím principů ve firmě Baťa, a. s. Bakalářská práce má dvě části, teoretickou a praktickou. V teoretické části je popsána péče o zákazníky, řízení vztahu se zákazníky a konkurenční prostředí s konkurenční výhodou. V praktické části je představena vybraná firma Veltex JG, s. r. o. a popsána péče o …viac
Abstract:
The aim of this bachelor thesis is using principles care about customers in the selected company which is compared with using principles in the company Baťa, a.s. Bachelor thesis has two parts theoretical and practical. In the theoretical part is described care about customers management relations with customers and competitive environment with competitive advantage. In the practical part is introduced …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 5. 2017

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedúci: Ing. Mgr. Gabriela Culík Končitíková

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Gavenda, Jan. Využití principů péče o zákazníka ve firmě Baťa, a.s. do roku 1945 ve vybrané firmě. Zlín, 2017. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe