Využití principů péče o zákazníka ve firmě Baťa, a.s. do roku 1945 ve vybrané firmě – Jan Gavenda
Jan Gavenda
Bakalářská práce
Využití principů péče o zákazníka ve firmě Baťa, a.s. do roku 1945 ve vybrané firmě
Utilization The Principles Baťa a.s. Care By Customer Up To 1945 In The Selected Company
Anotace:
Cílem bakalářské práce je využití principů péče o zákazníky ve vybrané firmě, která je porovnána s využitím principů ve firmě Baťa, a. s. Bakalářská práce má dvě části, teoretickou a praktickou. V teoretické části je popsána péče o zákazníky, řízení vztahu se zákazníky a konkurenční prostředí s konkurenční výhodou. V praktické části je představena vybraná firma Veltex JG, s. r. o. a popsána péče o …víceAbstract:
The aim of this bachelor thesis is using principles care about customers in the selected company which is compared with using principles in the company Baťa, a.s. Bachelor thesis has two parts theoretical and practical. In the theoretical part is described care about customers management relations with customers and competitive environment with competitive advantage. In the practical part is introduced …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 5. 2017
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
GAVENDA, Jan. \textit{Využití principů péče o zákazníka ve firmě Baťa, a.s. do roku 1945 ve vybrané firmě}. Online. Bakalářská práce. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky. 2017. Dostupné z: https://theses.cz/id/0kcv0k/.
Jak správně citovat práci
Gavenda, Jan. Využití principů péče o zákazníka ve firmě Baťa, a.s. do roku 1945 ve vybrané firmě. Zlín, 2017. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management a ekonomika
Práce na příbuzné téma
-
Řízení vztahu se zákazníky v malém a středním podnikání
Adéla Langerová -
Návrh informační podpory pro procesy řízení vztahu se zákazníkem
Max Vagner -
Návrh informační podpory pro procesy řízení vztahu se zákazníkem
Samuel Trstenský -
Řízení vztahů se zákazníky ve vybraném podnikatelském subjektu v oblasti maloobchodu se sportovními potřebami
Daniel Baumruk -
Strategie vytváření vztahu se zákazníkem a jeho upevňování
Valeriya Sementsova -
Řízení vztahů se zákazníky ve vybraném podnikatelském subjektu v oblasti maloobchodu se sportovními potřebami
Daniel Brych -
Řízení vztahů se zákazníky ve vybraném podnikatelském subjektu v oblasti maloobchodu se sportovními potřebami
Jan Herink -
Řízení vztahu se zákazníky v oblasti realitních služeb
Michaela Kratochvilová