The Use of Metaphors in Automotive Magazines – Michal SROVNAL
Michal SROVNAL
Bachelor's thesis
The Use of Metaphors in Automotive Magazines
The Use of Metaphors in Automotive Magazines
Abstract:
The main objective of this bachelor thesis is analysis of the metaphorical concepts in automotive magazines. The thesis is divided into two parts. Theoretical part discusses the history of magazines, from their beginnings to present, and their major elements. The thesis contains brief introduction to the study of stylistics as necessary mean for studying metaphorical concepts. Practical part of the …viacAbstract:
Hlavním cílem této bakalářské práce je analýza metaforických prvků v automobilových magazínech. Práce je rozdělena do dvou částí. Teoretická část rozebírá historii magazínů od jejich zrodu po moderní podobu a jejich prvky. Práce obsahuje stručný úvod do studia stylistiky jako nezbytného prostředku pro studium metaforických prvků. Praktická část bakalářské práce se zabývá analýzou dvou vybraných anglických …viac
Jazyk práce: German
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 5. 2014
Zverejniť od: 2. 5. 2014
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
SROVNAL, Michal. The Use of Metaphors in Automotive Magazines. Zlín, 2014. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 2.5.2014
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 2. 5. 2014 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studiíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of HumanitiesBachelor programme / odbor:
Philology / English for Business Administration
Práce na příbuzné téma
-
Ukrajinský mediální diskurs a projekt Nord Stream 2
Alexandr Sibirský -
Současný diskurs využívání teorií pro soudobou sociální práci
Martin Daňhel -
Analýza diskursivních sítí: odborný diskurs vývoje jaderné energetiky v ČR
Michal Čepelka -
Der Islam im Diskurs zur Einwanderungspolitik Deutschlands
Anežka Černochová -
Mediální diskurs vnímaný dětskými recipienty
Daniela Procházková -
Trendy v marketingové komunikaci - diskurs podnikové praxe
Lubomír Kůtek -
Personenbezeichnungen im medialen Diskurs. Dargestellt an deutschen Online-Medien (spiegel.de, bild.de)
Tereza Křenová -
Aspekty utvářející diskurs japonského výtvarného umění v 90. letech 20. století interpretované skrze Superflat art
Kristýna Kadlecová