Návrh marketingových aktivit pro podporu a zvýšení prodeje – Bc. Monika Lipková
Bc. Monika Lipková
Bakalářská práce
Návrh marketingových aktivit pro podporu a zvýšení prodeje
A proposal of marketing activities for sales support and increasing sales
Anotace:
Tato bakalářská práce popisuje jednotlivé aktivity marketingové komunikace. Cílem je posouzení současných marketingových aktivit vybraného subjektu a návrh nových, které mají za úkol zvýšit a podpořit prodej. V části analytické jsou popsány základní marketingové pojmy, jako je marketingový mix, marketingové koncepce a další. Jsou zde rozebrány jednotlivé části komunikačního mixu a to především podpora …víceAbstract:
This bachelor thesis describes individual activities of marketing communication. The aim is to assess the current marketing activities of the selected company and to design new activities that are meant to increase and support sales. The analytic part of the bachelor thesis describes basic marketing concepts, such as marketing mix, marketing concepts and others. In this part are analyzed the various …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 4. 2019
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/pocn5/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 8. 6. 2019
- Vedoucí: Ing. Miloslav Šašek
- Oponent: prof. Ing. František Zich, DrSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
HR marketing communication. The Importance of HR marketing for Employer Brand.
Ekaterina Akhmedova -
Communication as load bearing element of marketing communication
Jiří Pivrnec -
The Role of New Media in a Modern Marketing Communication
Roman Sarychev -
The ethical issues in marketing communication
Anastasia Andreeva -
Ethical issues in marketing communication
Karina Khaddad -
Data Mining and Its Effective Utilization in Marketing Communication
Serpil Boyraz -
The role of new media in a modern marketing communication
Petra Nagajdová