Ekologické potraviny a jejich vnímání spotřebiteli – Nela Stulhoferová
Nela Stulhoferová
Bachelor's thesis
Ekologické potraviny a jejich vnímání spotřebiteli
Abstract:
Bakalářská práce na téma Ekologické potraviny a jejich vnímání spotřebiteli se zabývá analýzou trhu s bio produkci. V teoretické části jsou nastíněny základní pojmy týkající se bio potravin v České republice. V následující praktické části je zvolen marketingový průzkum. Pomoci vytvořených dotazníků jsou data vyhodnoceny a posléze zaznamenány do tabulek a dále pak výsečových grafů s přesnými údaji …moreAbstract:
The bachelor thesis on the topic of “Organic food and its public perception” deals with analysis of organic produce market. In the theoretical part, the basic terms regarding organic food in the Czech Republic are specified. In the following practical part, the marketing research is selected. The data of the questionnaire survey are evaluated and recorded in tables and pie charts containing exact numbers …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 7. 5. 2013
Identifier:
http://theses.cz/id/0kys1k/
Thesis defence
- Date of defence: 5. 6. 2013
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
STULHOFEROVÁ, Nela. \textit{Ekologické potraviny a jejich vnímání spotřebiteli}. Online. Bachelor's thesis. Znojmo: Private College of Economic Studies in Znojmo, Celoškolská pracoviště (studium mimo fakulty). 2013. Available from: https://theses.cz/id/0kys1k/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Soukromá vysoká škola ekonomická Znojmo, s.r.o.
Celoškolská pracoviště (studium mimo fakulty)Bachelor programme / field:
Ekonomika a management / Marketing a management
Theses on a related topic
-
Pohled veřejnosti na ekologické zemědělství, kvalitu bioproduktů a preference k jejich nákupu v jižních Čechách
Veronika Tázlerová -
Marketingová komunikace subjektů hospodařících v režimu ekologického zemědělství
Nikola Málková -
Sociální zemědělství jako nová forma podnikání
Hana Martincová -
Identifikace postojů zákazníků ke značce BIO - produkt ekologického zemědělství
Zuzana Pyšová -
Marketingový mix eko farmy Kunclův Mlýn
Sára Janatová -
Marketingový mix firmy zabývající se ekologickým zemědělstvím
Magdaléna SLUŠTÍKOVÁ -
Ekologické zemědělství v ČR
Petra Simajchlová -
Marketingový výzkum- mystery shopping/ Marketing research- mystery
Karolína Vaňková
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights