Bc. Simona Prantová

Diplomová práce

Vliv společenské odpovědnosti firem na spotřební chování zákazníků

Impact of CSR on consumer behavior of customers
Anotace:
Abstrakt Předmětem této diplomové práce je problematika současného přístupu ke společenské odpovědnosti firem a jejímu vlivu na spotřební chování zákazníků. Teoretická část práce je zaměřena na vymezení základních pojmů souvisejících s konceptem společenské odpovědnosti firem. Pozornost je věnována zejména historickému vývoji konceptu CSR, oblastem CSR, argumentům pro a proti CSR a v neposlední řadě …více
Abstract:
Abstract The purpose of this thesis is to present and discuss the Czech approach to corporate social responsibility (CSR) and its influence on consumer behavior. The theoretical part focus on basic terms related to the concept of CSR, its historici development, its scopes, arguments for and against and Publisher research. The practical part present research in the area of CSR among business chaos operating …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 4. 2013

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 18. 6. 2013
  • Vedoucí: Ing. Vilém Kunz, Ph.D.
  • Oponent: PaedDr. Eva Mrázová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní