Vliv společenské odpovědnosti firem na spotřební chování zákazníků – Bc. Simona Prantová
Bc. Simona Prantová
Diplomová práce
Vliv společenské odpovědnosti firem na spotřební chování zákazníků
Impact of CSR on consumer behavior of customers
Anotace:
Abstrakt Předmětem této diplomové práce je problematika současného přístupu ke společenské odpovědnosti firem a jejímu vlivu na spotřební chování zákazníků. Teoretická část práce je zaměřena na vymezení základních pojmů souvisejících s konceptem společenské odpovědnosti firem. Pozornost je věnována zejména historickému vývoji konceptu CSR, oblastem CSR, argumentům pro a proti CSR a v neposlední řadě …víceAbstract:
Abstract The purpose of this thesis is to present and discuss the Czech approach to corporate social responsibility (CSR) and its influence on consumer behavior. The theoretical part focus on basic terms related to the concept of CSR, its historici development, its scopes, arguments for and against and Publisher research. The practical part present research in the area of CSR among business chaos operating …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 4. 2013
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/w0m75/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 18. 6. 2013
- Vedoucí: Ing. Vilém Kunz, Ph.D.
- Oponent: PaedDr. Eva Mrázová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Účinnost CSR (Corporate Social Responsibility) projektů v marketingové komunikaci firem
Adéla Šlajchová -
Corporate social responsibility and its effectiveness for competitiveness of business
Iuliia Vasilenko -
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Darina Khomenko -
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Nelli Darbinyan -
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Ekaterina Sukhova -
Modern Corporate Social Responsibility
Nazerke Kalniyazova -
Péče o zaměstnance jako součást Corporate Social Responsibility na příkladu organizace Škoda Auto, a. s.
Lenka Ječná -
CSR (corporate social responsibility) in relation with company Sperbank of Russia
Taras Sarakhman