Vliv společenské odpovědnosti firem na spotřební chování zákazníků – Bc. Simona Prantová
Bc. Simona Prantová
Master's thesis
Vliv společenské odpovědnosti firem na spotřební chování zákazníků
Impact of CSR on consumer behavior of customers
Abstract:
Abstrakt Předmětem této diplomové práce je problematika současného přístupu ke společenské odpovědnosti firem a jejímu vlivu na spotřební chování zákazníků. Teoretická část práce je zaměřena na vymezení základních pojmů souvisejících s konceptem společenské odpovědnosti firem. Pozornost je věnována zejména historickému vývoji konceptu CSR, oblastem CSR, argumentům pro a proti CSR a v neposlední řadě …moreAbstract:
Abstract The purpose of this thesis is to present and discuss the Czech approach to corporate social responsibility (CSR) and its influence on consumer behavior. The theoretical part focus on basic terms related to the concept of CSR, its historici development, its scopes, arguments for and against and Publisher research. The practical part present research in the area of CSR among business chaos operating …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 22. 4. 2013
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/w0m75/
Thesis defence
- Date of defence: 18. 6. 2013
- Supervisor: Ing. Vilém Kunz, Ph.D.
- Reader: PaedDr. Eva Mrázová
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Účinnost CSR (Corporate Social Responsibility) projektů v marketingové komunikaci firem
Adéla Šlajchová -
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Darina Khomenko -
Corporate social responsibility and its effectiveness for competitiveness of business
Iuliia Vasilenko -
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Ekaterina Sukhova -
Modern Corporate Social Responsibility
Nazerke Kalniyazova -
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Nelli Darbinyan -
Péče o zaměstnance jako součást Corporate Social Responsibility na příkladu organizace Škoda Auto, a. s.
Lenka Ječná -
CSR (corporate social responsibility) in relation with company Sperbank of Russia
Taras Sarakhman