Marketingový mix vybraného podniku – Bc. Martina Baranková
Bc. Martina Baranková
Bakalářská práce
Marketingový mix vybraného podniku
Marketing mix of selected company
Anotace:
Cílem bakalářské práce je optimalizace marketingového mixu vybraného podniku. Teoretická část představuje marketing a jeho nástroje. V praktické části je provedena analýza marketingových nástrojů na základě sekundárních i primárních dat. V rámci primárního výzkumu jsou osloveni zákazníci ke zjištění jejích názorů na marketingové nástroje uplatňované firmou. Výstupem bakalářské práce jsou návrhy na …víceAbstract:
The aim of the bachelor thesis is to optimize the marketing mix of a selected company. The theoretical part introduces marketing and its tools. The practical part analyses the marketing tools based on secondary and primary data. In the primary research, customers are approached to find out their opinions about the marketing tools applied by the company. The output of the bachelor's thesis is suggestions …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2024
Identifikátor:
https://is.slu.cz/th/t3yf2/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 6. 6. 2024
- Vedoucí: doc. Ing. Halina Starzyczná, Ph.D.
- Oponent: Ing. Helena Marková, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v KarvinéSlezská univerzita v Opavě
Obchodně podnikatelská fakulta v KarvinéBakalářský studijní program / obor:
Marketing / Marketing
Práce na příbuzné téma
-
Optimalizace marketingového mixu konkrétního podniku
Monika Kolodziejová -
Optimalizace marketingového mixu ve společnosti Data Servis s.r.o.
Václav Poledník -
Optimalizace marketingového mixu s využitím teorie her
Dinara Yusupova -
Optimalizace marketingového mixu prostřednictvím teorie her
Vlada Iakovleva -
Optimalizace marketingového mixu s využitím teorie her
Petr Cingr -
Optimalizace prvků marketingového mixu provozu zakázkové výroby nábytku
Petra Widenková -
Optimalizace prvků marketingového mixu ve vybrané firmě
Jaroslava Nováková -
Optimalizace marketingového mixu prostřednictvím teorie her
Maksim Bataev