Bc. Martina Baranková
Bachelor's thesis
Marketingový mix vybraného podniku
Marketing mix of selected company
Abstract:
Cílem bakalářské práce je optimalizace marketingového mixu vybraného podniku. Teoretická část představuje marketing a jeho nástroje. V praktické části je provedena analýza marketingových nástrojů na základě sekundárních i primárních dat. V rámci primárního výzkumu jsou osloveni zákazníci ke zjištění jejích názorů na marketingové nástroje uplatňované firmou. Výstupem bakalářské práce jsou návrhy na …moreAbstract:
The aim of the bachelor thesis is to optimize the marketing mix of a selected company. The theoretical part introduces marketing and its tools. The practical part analyses the marketing tools based on secondary and primary data. In the primary research, customers are approached to find out their opinions about the marketing tools applied by the company. The output of the bachelor's thesis is suggestions …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 4. 2024
Identifier:
https://is.slu.cz/th/t3yf2/
Thesis defence
- Date of defence: 6. 6. 2024
- Supervisor: doc. Ing. Halina Starzyczná, Ph.D.
- Reader: Ing. Helena Marková, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v KarvinéSilesian University in Opava
School of Business Administration in KarvinaBachelor programme / field:
Marketing / Marketing
Theses on a related topic
-
Optimalizace marketingového mixu konkrétního podniku
Monika Kolodziejová -
Optimalizace marketingového mixu ve společnosti Data Servis s.r.o.
Václav Poledník -
Optimalizace marketingového mixu s využitím teorie her
Dinara Yusupova -
Optimalizace marketingového mixu prostřednictvím teorie her
Vlada Iakovleva -
Optimalizace marketingového mixu s využitím teorie her
Petr Cingr -
Optimalizace prvků marketingového mixu provozu zakázkové výroby nábytku
Petra Widenková -
Optimalizace prvků marketingového mixu ve vybrané firmě
Jaroslava Nováková -
Optimalizace marketingového mixu prostřednictvím teorie her
Maksim Bataev