Bc. Martina Baranková

Bachelor's thesis

Marketingový mix vybraného podniku

Marketing mix of selected company
Anotácia:
Cílem bakalářské práce je optimalizace marketingového mixu vybraného podniku. Teoretická část představuje marketing a jeho nástroje. V praktické části je provedena analýza marketingových nástrojů na základě sekundárních i primárních dat. V rámci primárního výzkumu jsou osloveni zákazníci ke zjištění jejích názorů na marketingové nástroje uplatňované firmou. Výstupem bakalářské práce jsou návrhy na …viac
Abstract:
The aim of the bachelor thesis is to optimize the marketing mix of a selected company. The theoretical part introduces marketing and its tools. The practical part analyses the marketing tools based on secondary and primary data. In the primary research, customers are approached to find out their opinions about the marketing tools applied by the company. The output of the bachelor's thesis is suggestions …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2024
Identifikátor: https://is.slu.cz/th/t3yf2/

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 6. 6. 2024
  • Vedúci: doc. Ing. Halina Starzyczná, Ph.D.
  • Oponent: Ing. Helena Marková, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné