Multismyslové vnímání jako faktor zapamatování reklamy – Bc. Melisa Krkušić
Bc. Melisa Krkušić
Diplomová práce
Multismyslové vnímání jako faktor zapamatování reklamy
Multisensory Perception as a Factor in Memorizing Ads
Anotace:
Tématem mé diplomové práce je multismyslové vnímání jako faktor zapamatování reklamy. Pro mnoho zákazníků jsou získané informace zásadní a umožňují jim žít příjemně a efektivně, tyto informace jsou především získávány zrakem a sluchem. Proto většina reklam, značek komunikuje právě se zákazníkem zrakem a sluchem. V současné společnosti, která je přehlcená informacemi, se podstatně méně věnuje tzv. smyslovým …víceAbstract:
My diploma thesis is Multisensory Perception as a Factor in Memorizing Ads. For many customers are acquired vital information and allow him to live comfortably and efficiently, this information is obtained primarily sight and hearing. Therefore, most commercials, brands now communicates with the customer sight and hearing. At present, a community which is information overload, it devotes so much less …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 4. 2015
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/xhxjt/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 17. 6. 2015
- Vedoucí: Ing. Pavel Rosenlacher
- Oponent: Mgr. Michal Tomčík, PhD.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
The Language of Advertising: Analysis of Advertising Slogans in Fast Food Industry
Adela Pilátová -
An Analysis of Stylistic and Linguistic Means of Medium of Advertising: Alcohol Commercial Slogans
Tereza Matějíčková -
The role of advertising in the development of communities and society
Ekaterina Guseva -
The Role of Advertising in the Development of Communities and Society
Jeyhun Khakipur -
The Effectiveness of Programmatic Advertising Compared to the Classical Display Advertising: The Case of ABRA Software
František Vondrák -
The language of advertising: slogans in online NGOs advertising discourse
Karel URBAN -
Efectiveness of Facebook Advertising in the Context of a Small Manufacturer of Home Decorations
Michala Santusová -
The language of advertising: An analysis of a technology company advertisements
Lucie Fialová