Bc. Melisa Krkušić

Diplomová práce

Multismyslové vnímání jako faktor zapamatování reklamy

Multisensory Perception as a Factor in Memorizing Ads
Anotace:
Tématem mé diplomové práce je multismyslové vnímání jako faktor zapamatování reklamy. Pro mnoho zákazníků jsou získané informace zásadní a umožňují jim žít příjemně a efektivně, tyto informace jsou především získávány zrakem a sluchem. Proto většina reklam, značek komunikuje právě se zákazníkem zrakem a sluchem. V současné společnosti, která je přehlcená informacemi, se podstatně méně věnuje tzv. smyslovým …více
Abstract:
My diploma thesis is Multisensory Perception as a Factor in Memorizing Ads. For many customers are acquired vital information and allow him to live comfortably and efficiently, this information is obtained primarily sight and hearing. Therefore, most commercials, brands now communicates with the customer sight and hearing. At present, a community which is information overload, it devotes so much less …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 4. 2015

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 17. 6. 2015
  • Vedoucí: Ing. Pavel Rosenlacher
  • Oponent: Mgr. Michal Tomčík, PhD.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní